بیانیه باشگاه آلومینیوم اراک درباره داوری&zwnjهای لیگ برتر

به گزارش تور تایلند ارزان، تهران (پانا) - باشگاه آلومینیوم اراک با انتشار بیانیه ای به اشتباهات داوری علیه این باشگاه واکنش نشان داد.

بیانیه باشگاه آلومینیوم اراک درباره داوری&zwnjهای لیگ برتر

در بیانیه باشگاه آلومینیوم اراک که در سایت این باشگاه منتشر شده، آمده است:

اشتباهات داوری تا چه زمانی؟ تا کجا و به چه قیمتی؟ جدا از مباحث فنی که تمامی کارشناسان بی غرض به آن پرداخته اند و آماری که آلومینیوم مقابل رقبایش در بازی های اخیر ثبت نموده را تحسین می نمایند، بد نیست کمیته داوران فدراسیون فوتبال هم نگاهی به عملکرد داورانش و سرنوشتی که آن ها برای تیم ها رقم می زنند داشته باشد.

در چندین صحنه ملاقات مقابل پیکان، معلوم نیست به چه دلیل تا این حد راحت، از حق تیمی که شایسته کسب پیروزی و دریافت سه امتیاز بود عبور می نمایند و از خطای شدید روی محسن ربیع خواه که موجب شکستگی استخوان نازک نی پای این بازیکن شد ساده عبور می نمایند.

صحنه هایی در این بازی بود که داور مسابقه می توانست به سادگی با سوت های درست به رسیدن آلومینیوم به حقش یاری کند.آلومینیوم اراک همواره در مقابل مسئولین فوتبال ایران و تصمیماتی که می گیرند، موضع پذیرش را در دستور کارش قرار داده است، آیا حالا کسی هست که پاسخ این امتیازات از دست رفته نه تنها در بازی برابر پیکان بلکه در مسابقات دیگر لیگ را بدهد؟

آیا وقت آن نیست که پاسخ قانع نماینده ای برای از دست رفتن 2 امتیاز مهم تیم فوتبال آلومینیوم در این بازی داده گردد؟

باشگاه فرهنگی،ورزشی آلومینیوم اراک از فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و کمیته داوران تقاضا دارد که با نظارت بر عملکرد داوران و خطاهای اجرا شده، از تکرار این اشتباهات جلوگیری نمایند تا در ادامه مسابقات لیگ حقوق تیم ها ضایع نگردد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 19 دی 1399 بروزرسانی: 19 دی 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 1514

به "بیانیه باشگاه آلومینیوم اراک درباره داوری&zwnjهای لیگ برتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیانیه باشگاه آلومینیوم اراک درباره داوری&zwnjهای لیگ برتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید