تحصیل در کشور تایلند، چگونه است ؟

به گزارش تور تایلند ارزان، شاید برای شما هم این سوال پیش بیاید که تحصیل در کشور تایلند، چگونه است ؟ سال تحصیلی در دانشگاه‌های کشور تایلند از ماه ژوئن تا مارس آغاز می‌شود و زبان آموزشی آن‌ها انگلیسی و تایلندی است.

تحصیل در کشور تایلند، چگونه است ؟

پذیرش دانشجو خارجی در تایلند

دانشجویان خارجی برای تحصیل در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور تایلند گواهینامه‌های پایان دوره دبیرستان و پیش دانشگاهی، لیسانس، کارشناسی ارشد را برای فارغ‌التحصیلان صادر می‌کند. برخی از دانشگاه‌های کشور تایلند داشتن مدرک معتبر زبان  مانند تافل را یکی از مدارک مورد نیاز برای ورود به دانشگاه می‌دانند . برای تحصیل در کشور تایلند باید ویزای غیر مهاجرتی بگیرید و در تور تایلند لحظه آخری شرکت کنید.

مقاطع آموزش عالی کشور تایلند

مقطع کارشناسی در کشور تایلند معمولا 4 ساله است. دوره تحصیل برخی رشته‌های خاص نیز در این کشور مانند معماری و داروسازی 5 سال و پزشکی و دندانپزشکی 6 سال هستند. دانشجویان برای دریافت مدرک کارشناسی باید حداقل میانگین نمراتی 2 (متوسط یا C) را دریافت کنند.

دانشجویانی که مدرک لیسانس دارند، معدل نمراتی برابر 2/5 (نسبتا خوب یا  +C) یا بالاتر را دریافت کنند، می توانند وارد دوره کارشناسی ارشد شوند. این دوره معمولا 2 سال بوده و دانشجویان برای اخذ مدرک کارشناسی ارشد باید معدلی برابر با 3/5 (خیلی خوب یا +B) یا بالاتر را دریافت کنند.

دوره دکتری در این کشور نیز حداقل 3 سال کار پژوهشی و علمی می‌باشد. یک پروژه پایان ‌نامه دکترا باید دارای بالاترین سطح پیشرفت آکادمیک باشد. دانشجویان همچنین باید گزارشات مطالعاتی و سمینارهایی را در طول مدت تحصیل خود ارائه بدهند.

انتشار: 28 آذر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 689

به "تحصیل در کشور تایلند، چگونه است ؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحصیل در کشور تایلند، چگونه است ؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید