تردد سه هزار خودروی پلاک غیربومی در همدان

به گزارش تور تایلند ارزان، فرماندار همدان گفت: سه هزار خودروی دارای پلاک غیربومی در این شهرستان تردد دارند که مالک آن ها همدانی هستند.

تردد سه هزار خودروی پلاک غیربومی در همدان

به گزارش خبرنگار از،محمد علی محمدی, فرماندار همدان درباره فراوانی خودرو های غیربومی در شهر همدان بیان نمود: مالکان بیشتر خودرو های دارای پلاک غیربومی ساکن همدان هستند که مربوط به کادر درمان، مدیران سازمان ها و کارکنان نیروی انتظامی است.

او ادامه داد:هر چند دارندگان این وسایل نقلیه باید پیش تر نسبت به تغییر پلاک خود به شماره استان همدان اقدام می کردند، اما اکنون نیز برای تغییر شماره نیازمند مراجعه به مرکز شماره گذاری و تعویض پلاک هستند که این مرکز طبق مصوبه ستاد کرونا برای پیشگیری از تجمع و ازدحام و شیوع کرونا تعطیل است.

فرماندار همدان نبود کنارگذر را از دیگر علل فراوانی خودرو های غیربومی در این شهر دانست و اضافه کرد: همدان کریدور استان های غرب به شرق و شمال به جنوب است و به علت نبود کنارگذر، این وسایل نقلیه برای تردد به سمت مقصد مجبور به عبور از جاده های این استان هستند.

محمدی بیان نمود: فرمانداری همدان برای پیشگیری از تجمع و شیوع ویروس کرونا اقدام به اجرای طرح های کلیدی و ممنوعیت هایی به منظور اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا نموده که نمونه آن جمع کردن 450 تا 600 بساط گستر به ویژه در خیابان بوعلی است.

او اضافه کرد: روز بازار ها نیز تعطیل شده و همچنین در حوزه حمل و نقل عمومی سه دستگاه اتوبوس به علت رعایت نکردن شیوه نامه های بهداشتی توقیف شدند.

فرماندار همدان درباره فعالیت صنوف نیز گفت: بعضی از اتحادیه ها چند صنف را در خود ادغام نموده اند و یعنی فروشگاه لوازم خانگی واحد تعمیرات را نیز در مجاور خود دارد که قسمت تعمیرات جزو مشاغل دسته یک و فروشگاه جزو مشاغل گروه های بعدی است.

محمدی گفت : بنابراین مالکان واحد ها در مواقع اعمال محدودیت های کرونایی برای مشاغل، خود را به عنوان تعمیرکار لوازم خانگی معرفی نموده و واحد خود را تعطیل نمی نمایند که این موضوع در زمینه واحد های فروش و تعمیر تلفن همراه نیز صادق است.

منبع ایرنا

غ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 4 خرداد 1400 بروزرسانی: 4 خرداد 1400 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 1769

به "تردد سه هزار خودروی پلاک غیربومی در همدان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تردد سه هزار خودروی پلاک غیربومی در همدان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید