تزریق واکسن چینی کرونا به 60 هزار نفر ، همه داوطلبان سالم هستند

به گزارش تور تایلند ارزان، براساس گزارش وزارت علوم و فناوری چین، 60 هزار نفر با واکسن کرونای این کشور واکسینه شده اند و هیچ کس واکنش جانبی گزارش نکرده است.

تزریق واکسن چینی کرونا به 60 هزار نفر ، همه داوطلبان سالم هستند

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران، تیان بائوگو، یک مقام وزارت علوم و فناوری چین در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: تقریباً 60 هزار نفر تا به امروز توسط واکسن کرونای چین واکسینه شده اند و هیچ کس واکنش های جانبی شدید گزارش ننموده است.

تیان بائوگو به خبرنگاران گفت: چین با داشتن 13 واکسن در آزمایشات بالینی، در فراوری واکسن کرونا نسبت به دیگر کشورهای دنیا پیشرو است.

در این میان، چهار کاندید واکسن در مرحله سوم آزمایش بالینی هستند و در 10 کشور مختلف مرحله آخر آزمایش را پشت سر می گذارند.

این مقام وزارت علوم و فناوری به خبرنگاران گفت: در مراحل اولیه آزمایشات بالینی در چین، بعضی از عوارض جانبی خفیف از جمله درد و تورم در محل تزریق و تب گذرا را شناسایی کردیم؛ اکنون که آزمایشات وارد مرحله سوم شده اند، اساساً عوارض جانبی خفیف کنترل شده و هیچ واکنش جانبی جدی گزارش نشده است.

ژنگ، رئیس گروه ویژه توسعه واکسن کروناویروس در جلسه مطبوعاتی گفت: انتظار می رود چین تا انتها امسال 610 میلیون دوز واکسن COVID-19 فراوری کند.

وی اضافه نمود: ظرفیت فراوری واکسن در سال آینده بیشتر خواهد شد تا جوابگوی تقاضای زیاد در دنیا باشد.

وانگ ون بین سخنگوی وزارت امورخارجه چین نیز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار نموده: پکن برای فراوری واکسن کرونا با زمان رقابت می نماید. هنگامی که واکسن فراوری و در دسترس باشد، به عنوان یک قلم کالای عمومی در دنیا تقسیم خواهد شد.

منبع: فارس

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 8 آذر 1399 بروزرسانی: 8 آذر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 1427

به "تزریق واکسن چینی کرونا به 60 هزار نفر ، همه داوطلبان سالم هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تزریق واکسن چینی کرونا به 60 هزار نفر ، همه داوطلبان سالم هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید