تصاویر آئودی A4 آوانت 2023 لو رفت!

به گزارش تور تایلند ارزان، تصاویر تازه منتشر شده جاسوسان از A4 آوانت 2023 نشان می دهد که آئودی در حال تست فنی این سدان در آب و هوای برفی در شمال اروپا است. با این حال به نظر می رسد که نسل تازه A4 آوانت تا سرانجام سال 2022 و یا اوایل سال 2023 معرفی گردد.

تصاویر آئودی A4 آوانت 2023 لو رفت!

به گزارش خبرنگاران به نقل از motor1، آئودی در حالی میخواهد A4 آوانت را با موتور احتراقی به بازار عرضه کند، که بیشتر کمپانی های خودروسازی در رقابتی تنگاتنگ مشغول فراوری خودرو های برقی هستند. مسئولان این کمپانی می گویند که عرضه نسل های متفاوت خودرو های احتراقی تا سال 2025 ادامه خواهد داشت.

با این وجود، با توجه به چرخه عمر معمول هفت ساله برای این خودروها، هواداران خودرو های احتراقی آئودی تا سال 2030 فرصت دارند تا یک سدان سایز میانه با سیلندر و پیستون تهیه نمایند.

اما به جزئیات A4 آوانت 2023 برگردیم. در حال حاضر استتار بسیار خوب کارشناسان آئودی ممکن است ما را فریب دهد، اما قسمت جلویی ظاهر تمیزی را نشان می دهد. برای مثال، پرده های هوای عمودی در سپر جلو کاملاً نازک هستند و چراغ های مه شکن احتمالاً در خوشه های اصلی ادغام شده اند. بعلاوه این خودرو دارای یک جلوپنجره تک فریم کوچکتر است. علاوه بر این چراغ های باریک استاندارد و گرافیک چراغ های LED نشان می دهد که این مدل نسبت به A4 فعلی فرق دارد. البته طبق معمول، آئودی در طراحی بیشتر بر تکامل تمرکز می نماید تا انقلاب؛ بنابراین نباید انتظار داشته باشیم که آئودی A4 Avant تغییرات بزرگ و شگفت انگیزی را تجربه کند.

در بخش پشتی خودرو ما چراغ های عقب ساده را می بینیم، اما آن ها احتمالا فقط یک راهکار موقت هستند و ممکن است پیش از عرضه تغییراتی داشته باشند. بعلاوه یک بریدگی مستطیلی شکل کوچک در استتار درب عقب نشان می دهد که چراغ های معکوس در کجا قرار گرفته اند و بعلاوه عرض واقعی چراغ های عقب را تعیین می نماید. علاوه بر این به نظر می رسد که خطوط افقی بین چراغ ها قرار دارند و حکایت از آن دارد که A4 تازه دارای یک نوار نور LED یا حداقل یک نوار تزئینی گسترده خواهد بود.

بعلاوه دو لوله اگزوز نشان دهنده یک پیشرانه قدرتمند است.

با این حال تصاویری از فضای داخلی هنوز در دسترس نیست، اما می توانیم بگوییم که خوشبختانه! دیگر قرار نیست که اطلاعات تفریح از داشبورد بیرون بزند؛ بنابراین باید منتظر باشیم که در مدل تازه سیستم اطلاعات تفریح نصب شده در بالای داشبورد حذف شده باشد.

اولیور هافمن، رئیس بخش توسعه فنی آئودی، اعلام نموده است که A4 بعدی برترین موتور های احتراق داخلی آئودی را خواهد داشت که با الکتریکی سازی بیشتر برای مطابقت با مقررات تکمیل خواهد شد. اما او چیزی درباره جزئیات موتور و پیشرانه A4 آوانت نگفته است.

کارشناسان معتقدند که A4 آوانت 2023 برای رقابت با فیس لیفت BMW سری 3 و مرسدس کلاس C وارد بازار خواهد شد.

مدل فعلی آئودی A4 حدود 36 هزار پوند قیمت دارد، اما گفته می گردد که A4 آوانت 2023 احتمالا با قیمت بالاتری نسبت به نسخه فعلی عرضه می گردد.

تصاویر جاسوسی آئودی A4 آوانت 2023

منبع: فرارو
انتشار: 29 فروردین 1401 بروزرسانی: 29 فروردین 1401 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 2158

به "تصاویر آئودی A4 آوانت 2023 لو رفت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر آئودی A4 آوانت 2023 لو رفت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید