توقیف دو شناور بدون سرنشین آمریکایی به وسیله ارتش ایران ، هشدار امیر دریادار ایرانی به آمریکا

به گزارش تور تایلند ارزان، فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: هشتاد و چهارمین ناوگروه رزمی اطلاعاتی عملیاتی نیروی دریایی ارتش طی ماموریت در آبهای آزاد دو شناور بدون سرنشین آمریکایی را توقیف کرد.

توقیف دو شناور بدون سرنشین آمریکایی به وسیله ارتش ایران ، هشدار امیر دریادار ایرانی به آمریکا

به گزارش خبرنگاران، در آئین استقبال از هشتاد و چهارمین ناوگروه رزمی اطلاعاتی عملیاتی نیروی دریایی ارتش اعزامی به آب های آزاد و بین المللی که پیش از ظهر آدینه و با حضور امیر دریادار شهرام ایرانی در منطقه یکم دریایی امامت بندرعباس برگزار گردید، کارکنان ناوگروه 84 نداجا، با استقبال گرم فرماندهان و خانواده هایشان، به مهین بازگشتند.

هشتاد و چهارمین ناوگروه رزمی اطلاعاتی عملیاتی نیروی دریایی راهبردی ارتش به سرفرماندهی ناوشکن تمام ایرانی جماران، مدت 86 روز به اسکورت کشتی های تجاری و نفتکش جمهوری اسلامی ایران و بعلاوه حفظ منافع میهن عزیزمان در آب های آزاد، پرداختند.

توقیف دو شناور بدون سرنشین آمریکایی

دریادار ایرانی در حاشیه این مراسم توضیح داد: ناوگروه 84 نیروی راهبردی دریایی ارتش با حضور مقتدرانه در عمق اقیانوس ها به ویژه حوزه دریای سرخ پیروز شد عملیات اسکورت و برقراری امنیت دریایی را در بالاترین سطح ممکن به اجرا در بیاورد و در جایی که به وسیله نیرو هایِ غیر موجهِ حاضر در منطقه، ایمنی دریانوردی به خطر افتاد، توانستند به یاد همرزمانشان که پیش از این مستقیماً در برابر هرگونه بی عدالتی ایستادند مجدداً بایستند و 2 شناور بدون سرنشین آمریکایی را توقیف نمایند.

امیر دریادار شهرام ایرانی اضافه کرد: آمریکا باید بداند اگر در جایی قرار است دریانوردی داشته باشد حتماً باید قوانین بین المللی را رعایت کند و بداند جمهوری اسلامی ایران با حضور مقتدرانه در منطقه با هرگونه حرکتی که موجب به خطر افتادن امنیت و ایمنی دریانوردی گردد برخورد قاطع و کوبنده خواهد نمود.

وی با بیان اینکه افتخار بزرگ این ناوگروه آن بود که در قعر اقیانوس ها مستقیم و رو در رو، در مقابل شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار با استواری و صلابت ایستادگی کرد، گفت: همه این افتخارات نشان از ایمانِ دریادلان ارتش به کار، تخصص، تسلط و شجاعتشان است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 29 مهر 1401 بروزرسانی: 29 مهر 1401 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 2299

به "توقیف دو شناور بدون سرنشین آمریکایی به وسیله ارتش ایران ، هشدار امیر دریادار ایرانی به آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توقیف دو شناور بدون سرنشین آمریکایی به وسیله ارتش ایران ، هشدار امیر دریادار ایرانی به آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید