جاذبه های آمستردام: آسیاب بادی گوییر

به گزارش تور تایلند ارزان، روزی آسیاب بادی ، آسیاب بادی Gooyer ، که به نام Funenmolen هم شناخته می گردد ، اکنون یک کارخانه قدیمی و محل گردهمایی عمومی است .

جاذبه های آمستردام: آسیاب بادی گوییر

هلند به خاطر آسیاب بادی ها معروف است که زمانی در همه جا در چشم انداز هموار قرار داشت. در آمستردام، تنها شش تا باقی مانده اند، که در آن آسیای گوییر نزدیک ترین مرکز تاریخی است.

تاریخ کتاب De Gooyer

در سال 1725 در بالای کانال Nieuwevaart، Molen دی Gooyer ساخته شد. بنای آن، که فقط یکی از آن آسیاب بادی ها بود که در قرن هجدهم ساخته شد، یک آسیاب بادی قدیمی با همان نام عوض کرد. این کارخانه در سال 1814، هنگامی که سربازخانه ها در سال 1811 مانع از باد شد، به جایگاه کنونی خود رسید. این شهر تا اوایل قرن بیستم عملیاتی بود، زمانی که شهر آمستردام این ساختمان را خریداری کرد و فورا ً آن را بین سال های 1929 تا 1930 بازسازی نمود. طوفان 1972 باعث خسارت زیادی به آسیاب بادی شد اما تاریخدانان متوجه شدند که آن بازسازی گردیده است و در سال 1976 دوباره در حال انجام بود.

امروز آسیاب بادی

موقعیت آن در قسمت شرقی شهر هلند مرکز شهر، ساختار کاملا ً محبوب هر دو فرد محلی را تشکیل داده است و هیچ چیز به طور وحشتناکی در مورد امور داخلی کارخانه نیست. این مجسمه با میزه ای چوبی سنتی و جایگاه و بطری های قدیمی تزئین گردیده است، اما اغلب آن را مکانی جذاب برای خوردن اسنک می دانند، مانند پنیر، سوسیس، یا nuts.The downside این است که آسیاب بادی نسبتا ً کوچک است و نمی تواند تمام مشتریان تور اروپا خود را در طول ساعات کوتاه خود (معمولا 3 تا 8 بعد از ظهر) جای دهد. بنابراین اگر یک میز یک اجبار است، باید قبل از باز شدن درها برای روز به آن مراجعه کنید. نشستن روی ایوان در هوای گرم لذت بخش است، اما این میزها به سرعت بالا می روند و خیلی زود می رسند.

انتشار: 7 مهر 1397 بروزرسانی: 11 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 99

به "جاذبه های آمستردام: آسیاب بادی گوییر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاذبه های آمستردام: آسیاب بادی گوییر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید