جایزه بهترین لوکیشن سال 2022 نصیب کدام سریال ها شد؟

به گزارش تور تایلند ارزان، سریال های چیزهای عجیب و وراثت از برندگان برتر نهمین جوایز سالانه انجمن بین المللی مدیران مکان (LMGI) عصر شنبه بودند که جایزه بهترین لوکیشن سریال را دریافت کردند.

جایزه بهترین لوکیشن سال 2022 نصیب کدام سریال ها شد؟

به گزارش خبرنگاران به نقل از variety، مراسم اهدای جوایز سالانه انجمن بین المللی مدیران مکان (LMGI) و پذیرایی در استودیو سنتر لس آنجلس در حضور 400 مخاطب از جمله اعضای LMGI، مدیران صنعت سینما و مطبوعات برگزار شد.

این جوایز هر سال به منظور تجلیل از افرادی که به پیدا کردن لوکیشن های برجسته برای فیلمبرداری کمک می کنند، در صنایع فیلم و تلویزیون اهدا می شود. انجمن مدیران لوکیشن کار خود را در مارچ 2014 در تئاتر انجمن نویسندگان در بورلی هیلز آغاز کرد و بخش های مختلفی از جمله مجموعه تلویزیونی معاصر و سریال های تلویزیونی دوره ای دارد.

  • نامزدهای جوایز امی 2022 اعلام شد | صدرنشینی سریال وراثت

در این دوره از جوایز، سریال وراثت (Succession) که بخشی از فصل سوم خود را در ایتالیا فیلمبرداری کرد، جایزه لوکیشن های برجسته در یک مجموعه تلویزیونی معاصر را به خانه برد و نیز چیزهای عجیب (Stranger Things) برای سریال های تلویزیونی دوره ای برنده شد.

سریال وراثت

مدعیان فصل گذشته جوایز زمانی برای مردن نیست و خانه گوچی نیز جوایز خود را دریافت کردند.

فیلم ریدلی اسکات که در ایتالیا فیلمبرداری شد، برنده لوکیشن های برجسته در یک فیلم دوره ای شد. فیلم جیمز باند که در لندن، نروژ و جامائیکا فیلمبرداری شد، جایزه لوکیشن های برجسته در یک فیلم معاصر را دریافت کرد.

جوایز LMGI به ویژگی های بین المللی، تلویزیون و آگهی های تبلیغاتی توجه می کند که در آن استفاده خلاقانه از مکان های فیلم برداری، شخصیت ها را تواناتر و روایت داستان را تقویت می کند.

  • دستمزد باورنکردنی بازیگران سریال چیزهای عجیب اعلام شد

مارتین اسکورسیزی کارگردان، جایزه معتبر Eva Monley را دریافت کرد تا به دلیل بیش از 50 سال کار و فعالیت خارق العاده ، تجلیل شود. مدیر لوکیشن مایک فانتزیا این جایزه را تقدیم کرد.

اورلاندو بلوم جایزه بشردوستانه LMGI را دریافت کرد. او به عنوان سفیر حسن نیت یونیسف شناخته شد.

طراح تولید، کلی گریفیث (جری مگوایر) جایزه یک عمر دستاورد هنری را به جو پانزارلا، مدیر لوکیشن حرفه ای 35 ساله اهدا کرد که از آثارش می توان به Midnight Run ،L.A. Confidential ،The Italian Job و Vice اشاره کرد.

  • خبر بد سازندگان سریال چیزهای عجیب درباره فصل آخر
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 8 شهریور 1401 بروزرسانی: 8 شهریور 1401 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 2272

به "جایزه بهترین لوکیشن سال 2022 نصیب کدام سریال ها شد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جایزه بهترین لوکیشن سال 2022 نصیب کدام سریال ها شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید