جزیره پوکت در کشور تایلند

به گزارش تور تایلند ارزان، پوکت (phuket)، با سواحل زیبای خود و غواصی در آب‌های زلال به یکی از مشهورترین جزایر جهان تبدیل شده است. پوکت بزرگترین جزیره کشور تایلند و مهمترین استراحتگاه برای تعطیلات در تایلند و آسیا می‌باشد.

جزیره پوکت در کشور تایلند

پاتونگ (Patong) و کارون (Karon)، دارای بهترین سواحل تایلند در جزیره پوکت هستند. ساحل پاتونگ بسیار وسیع و طولانی بوده و اغلب مراکز خرید پوکت در آنجا قرار گرفته‌اند. پوکت که دارای 30 درصد جمعیت مسلمان می‌باشد، در سال‌های اخیر همراه با سامویی، در میان ده جزیره محبوب آسیا شناخته شده است. در غرب پوکت نیز مراکز غواصی بسیار عالی و استانداردی وجود دارد. محدوده کار این جزیره نیز در جزیره‌های کوچک اطراف پوکت است که از لحاظ مرجان‌های زیبا و موجودات دریایی شهرتی جهانی داشتند. در پوکت نیز قایق‌رانی و موج سواری نیز بسیار طرفدار دارند. با تور تایلند قیمت می‌توانید به جاذبه‌هایی بروید که بسیار زیبا و قابل توجه هستند.

جزیره فی فی در پوکت

جزیره فی فی (Phi Phi Island)، یکی از زیباترین جزایر گرمسیری در جهان می‌باشد و یکی از بهترین جاذبه‌های توریستی کشور تایلند می‌باشد. سراسر جزیره فی فی صخره‌های آهکی، سواحل شنی و غارهای پنهان قرار گرفته‌اند و از پوکت روزانه برای آن قایق مراجعه می‌کنند.

فی فی در فاصله 48 کیلومتری جزیره پوکت قرار گرفته است. این جزیره در کل شش جزیره دارد، اما دو جزیره اصلی آن، فی فی کوچک (Phi Phi Lei) و فی فی بزرگ (Phi Phi Don) هستند. غار بزرگی به نام Viking Cave به مساحت 3.2 کیلومتر مربع می‌باشد که نام آن را از نقش‌های روی دیوار غار گرفته‌اند. 

بخش‌های جنوب این جزیره به سبب وجود مرجان و عمق زیاد، برای غواصی بسیار مناسب می‌باشد. مجموع مساحت آاین دو جزیره مشهور و زیبا در کشور تایلند 42 کیلومتر مربع می‌باشد و یکی از بهترین ویژگی‌های آن هم این می‌باشد که هیچ وسیله نقلیه موتوری در آن وجود نداشته باشد. بهترین زمان برای سفر به فی فی نیز از ماه نوامبر تا فوریه می‌باشد زیرا در این زمان دریا آرام می‌باشد. سفر با قایق پارویی Kayaking و صخره نوردی Rock Climbing نیز از دیگر جاذبه های موجود در این جزیره می‌باشند. 

انتشار: 6 مرداد 1396 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 9

به "جزیره پوکت در کشور تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزیره پوکت در کشور تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید