جشنواره قایق اژدها در سنگاپور

به گزارش تور تایلند ارزان، جشنواره قایق اژدها، می‌تواند به عنوان بهترین جاذبه‌ تور سنگاپور باشد. این جشنواره ریشه در فرهنگ چینی دارد و یکی از مفرح‌ترین جشنواره‌هایی است که در سنگاپور برگزار می‌گردد.

جشنواره قایق اژدها در سنگاپور

ورزش‌های آبی متنوع، تمرین و هماهنگی‌های تیمی به خاطر همین جشنواره قایق اژدها تاثیر فراوان چینی‌ها را در سنگاپور نشان می‌دهد که ریشه در تاریخ باستانی تور سنگاپور دارد. این فستیوال برای گرامیداشت یاد و خاطر شاعر و وزیر کو یوآن می‌باشد، کسی که در رودخانه میلیو خودکشی کرده است. مردم با قایق به دنبال او جتجو کردند تا آن را نجات بدهند اما نتوانستند، بعضی‌ها می‌گویند این جشنواره ریشه در این حادثه دارد.

این فستیوال در پنجمین روز از پنجمین ماه تقویم سنتی چینی برگزار می‌گردد که می‌تواند به یکی از بهترین جاذبه‌های تور سنگاپور تبدیل گردد. تقویم سنتی چینی‌ها شمسی قمری می‌باشد و به همین خاطر تاریخ این فستیوال هر سال تغییر پیدا خواهد کرد.

تفریحات مدرن و خرید از برترین جاذبه‌های تور سنگاپور برای بازدید از جاذبه‌های مدرن هستند. در این کشور جشنواره‌های سنتی و تشریفاتی زیادی برگزار شده است که جشنواره‌ قایق اژدها یکی از بهترین جشنواره‌های سنتی سنگاپور است. این جشنواره، فرهنگ مردم و نفوذ چینی‌ها در گذشته را به شما نشان خواهد داد. از آنجایی که بیش از درصد جمعیت سنگاپور را چینی‌ها تشکیل می‌دهند، جشنواره‌های چینی هم در این کشور برگزار می‌گردند.

باشگاه های قایق سواری زیادی در مسابقات قایق اژدها شرکت می‌کنند که فروم‌های آنلاین زیادی هستند که در آن ها قایقران‌ها برای شرکت در این جشنواره سالیانه ثبت نام می‌کنند. قایق هایی که به زیبایی هر چه تمام تر تزئین شده اند و انرژی ای که این قایق رانان دارند واقعا دیدنی است. جمعیتی که در کناره های رودخانه ایستاده اند تا تیم ها را تشویق کنند در تمام طول مسابقه شور و حال خاصی به این جشنواره در تور سنگاپور می‌دهند.

انتشار: 19 مهر 1396 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 20

به "جشنواره قایق اژدها در سنگاپور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره قایق اژدها در سنگاپور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید