خبرنگاران دوچرخه سواری در شمال پایتخت با کمک هلال احمر از مرگ نجات یافت

به گزارش تور تایلند ارزان، تهران- خبرنگاران- سرپرست جمعیت هلال احمر شمیرانات خاطرنشان کرد: یک دوچرخه سوار در جهت استخر به گردنه قوچک (جاده سید علی روته) که بر اثر برخورد با خودرو سمند به شدت آسیب دیده بود با اقدام به موقع نجاتگران شهرستان از مرگ حتمی نجات یافت.

خبرنگاران دوچرخه سواری در شمال پایتخت با کمک هلال احمر از مرگ نجات یافت

جمال شریفی شامگاه جمعه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران بیان داشت: حوالی ظهر امروز در پی دریافت گزارش حادثه از مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر استان تهران مبنی بر برخورد دوچرخه سوار آقای 37 ساله که با خودرو سمند در محور جاده لشگرک (بالاتر از مجموعه طلائیه) بلافاصله عوامل امدادی پایگاه امدادونجات جاده ای قوچک به صحنه حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه دلخراش دوچرخه سوار به علت برخورد با خودرو به شدت از ناحیه سر، صورت، پای راست و کتف چپ دچار آسیب دیدگی شده بود؛ پس از انجام اقدامات اولیه پیش بیمارستانی مصدوم توسط عوامل پایگاه مذکور به بیمارستان شهدای تجریش انتقال یافت و عملیات در ساعت 13 و 30 دقیقه موفقیت به پایان رسید.

گفتنی است عوامل پشتیبانی پلیس راهور و اورژانس نیز در صحنه حادثه حضور داشتند.

به گزارش خبرنگاران، شمیرانات دارای 5 پایگاه امداد و نجات در گردنه قوچک (ورودی لواسانات و رودبار قصران)، دربند، کلکچال، شیرپلا و نمایشگاه بین المللی است.

شهروندان در صورت وقوع حادثه می توانند با شماره تماس 112 جمعیت هلال احمر ارتباط برقرار کنند.

شمیرانات با آب و هوایی کوهستانی متشکل از شهر شمیران (منطقه یک و شمال و شرق منطقه دو تهران) و دو بخش لواسانات و رودبار قصران در شمال و شمال شرقی پایتخت واقع شده؛ این شهرستان دارای کوه ها، روددره ها و محل عبور رودخانه جاجرود به سد لتیان و به همین علت در تمامی فصول با استقبال چشمگیر گردشگران و کوهنوردان روبرو است.

منبع: ایرنا
انتشار: 7 دی 1399 بروزرسانی: 7 دی 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 1487

به "خبرنگاران دوچرخه سواری در شمال پایتخت با کمک هلال احمر از مرگ نجات یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران دوچرخه سواری در شمال پایتخت با کمک هلال احمر از مرگ نجات یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید