سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران نسبت به سال های گذشته بهتر برگزار شده، گردشگری ایران زنده است

به گزارش تور تایلند ارزان، رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی ایران با اشاره به اینکه سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران نسبت به سال های گذشته بهتر برگزار شده است، گفت: این نمایشگاه نشان می دهد که گردشگری کشور ایران همچنان زنده است و نفس می کشد.

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران نسبت به سال های گذشته بهتر برگزار شده، گردشگری ایران زنده است

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای تحصیلی دبیرستان کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های کانادا انتخاب و طی کنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان، علی اکبر عبدالملکی در حاشیه بازدید از سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و سی و سومین نمایشگاه ملی صنایع دستی تهران به برگزاری سمینار گردشگری اتاق های بازرگانی مشترک بین 34 کشور اشاره نمود و اضافه کرد: این کشورها شامل چین، روسیه، ترکیه، بلژیک، عمان، قطر، هند، کویت و ... می گردد.

او اظهار کرد: با برگزاری این سمینار می توانیم بگوییم ایران صددرصد امنیت دارد و تمام ظرفیت ها و داشته های گردشگری کشور ایران را به وسیله این سمینار به نمایش بگذاریم.

رئیس کمیسیون گردشگری اتاق ایران با تاکید بر اینکه باید اتفاقات خوب و خوشایند در حوزه گردشگری را بزرگ نمایی کنیم، گفت:باید همه دست به دست هم بدهیم و یک برند ملی بسازیم که هرکس به ایران پای می گذارد، خاطرات خوبی را به یادگار ببرد.

عبدالملکی اعلام کرد: اتاق بازرگانی قطعا می تواند در این هدف تاثیر گذار باشد و همکاری های لازم را نیز انجام خواهد داد.

او به همکاری اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان کرمان و کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی این استان برای حضور در نمایشگاه بین المللی گردشگری اشاره و توضیح داد: وقتی بخش دولتی و خصوصی در کنار هم حرکت نمایند، شاهد اتفاقات بسیار خوبی در حوزه گردشگری خواهیم بود.

رئیس کمیسیون گردشگری اتاق ایران ادامه داد: سال جاری غرفه های کرمان رتبه برتر و نتایج بهتری را کسب می نماید و قطعا باید همه اتاق های بازرگانی و ادارات کل میراث فرهنگی استان ها این کار را الگو قرار داده و نگاه ویژه ای به این مسئله داشته باشند.

او به ظرفیت های تاریخی، گردشگری و فرهنگی استان کرمان اشاره و گفت: کرمان با وسعتی به اندازه چند کشور اروپایی، در نوع خود بی نظیر است که هم کویر و هم جنگل دارد و چهار فصل است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 27 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 838

به "سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران نسبت به سال های گذشته بهتر برگزار شده، گردشگری ایران زنده است" امتیاز دهید

1 کاربر به "سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران نسبت به سال های گذشته بهتر برگزار شده، گردشگری ایران زنده است" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران نسبت به سال های گذشته بهتر برگزار شده، گردشگری ایران زنده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید