خبرنگاران معاون استاندار خراسان شمالی: مشارکت مردم از الزامات جمهوریت نظام است

به گزارش تور تایلند ارزان، بجنورد - خبرنگاران - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: یکی از الزامات جمهوریت نظام، نقش مردم و مشارکت آنان در عرصه انتخابات است.

خبرنگاران معاون استاندار خراسان شمالی: مشارکت مردم از الزامات جمهوریت نظام است

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری، احمد برادران، پنجشنبه در نخستین نشست تعاملی بین رییس هیات نظارت استان و روسای هیات های نظارت شهرستان های خراسان شمالی گفت: اهمیت این مشارکت حداکثری بارها در بیانات حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب نیز به صراحت مورد اشاره و تاکید قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تنها انتخاباتی است که توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی نظارت می شود و فرآیند نظارت قبل، حین و بعد از انتخابات به صورت متناوب ادامه دارد.

رییس ستاد انتخابات خراسان شمالی گفت: موضوع انتخابات و مشارکت چه در حوزه شکلی و چه محتوایی و نقش مردم در این امر بی بدیل، از حساسیت فراوانی برخوردار است لذا توجه به حوزه سرمایه اجتماعی بیش از پیش مورد انتظار است.

برادران با تاکید بر لزوم تعامل بین فرمانداران و هیات های نظارت، اظهار داشت: این تعامل باعث کاهش مسائل و ابهامات در امر انتخابات خواهد شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 24 اسفند 1399 بروزرسانی: 24 اسفند 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 1634

به "خبرنگاران معاون استاندار خراسان شمالی: مشارکت مردم از الزامات جمهوریت نظام است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران معاون استاندار خراسان شمالی: مشارکت مردم از الزامات جمهوریت نظام است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید