منتظر رونالدو و بنزما در ایران نباشید!

به گزارش تور تایلند ارزان، مهدی تاج ظهر امروز در حاشیه جلسه هم اندیشی و آسیب شناسی معاونت فرهنگی و کانون های هواداری باشگاه های لیگ برتر مطرح کرد: بعضی دوستان می گویند رونالدو و دیگر ستاره ها به عربستان رفتند، اما در واقع فوتبال این کشور، مثل تمام آسیا نیست. حالا یک کشوری علاقه مند بوده و سیاست گذاری خاصی داشته که این ستاره ها را جذب کند که البته بنده پشت آن سیاست ها را می دانم.

منتظر رونالدو و بنزما در ایران نباشید!

او ادامه داد: اینکه به یکباره رونالدو و بنزما را به کشورشان آوردند، برای آسیا خیلی خوب است و اتفاقا لیگ قهرمانان را مجذوب کننده می نماید، اما در همه آسیا چنین اتفاقی نمی افتد و بنا هم نیست در فوتبال ایران نیز چنین اتفاقی بیفتد.

رئیس فدراسیون فوتبال با تاکید بر اینکه ما راه درست فوتبال را می رویم، ابراز کرد: راه درست می گوید اگر عایدی داشتید، می توانید بازیکن گران قیمت بیاورید ولی اگر عایدی کمتری دارید، باید بازیکنان گران قیمت را بفروشید که همه جهان نیز با همین ابزار پیش می وند و ما نیز در دستور کارمان قرار دادیم.

تاج با تاکید بر اینکه تصمیمات درستی که در این دوره گرفتیم، متناسب با شرایط لیگ برتر ایران بود، گفت: تمام هزینه ها و عایدیهای مالی 16 تیم لیگ برتر را درآوردیم که بدون شک همه آنها زیان ده هستند و اگر این مسیر بخواهد ادامه پیدا کند، رو به بیراهه و سکون است که همینطور چک و سفته بدهند و بدهی به وجود بیاید و بعد هم هیچکس جوابگو نباشد.

او با بیان اینکه اتفاقا تیم های پرطرفدار ما اشتباهات و گرفتاری های بیشتری دارند، ابراز کرد: خوشبختانه این شرایط کمی نظم پیدا نموده و می دانیم باشگاه ها چقدر بدهی دارند. اگر هم کسی قرارداد بست و خارج از عرف بست، گرفتاری ها متوجه همان فرد یا باشگاه خواهد شد.

منبع:طرفداری

منبع: فرارو
انتشار: 26 تیر 1402 بروزرسانی: 26 تیر 1402 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 2414

به "منتظر رونالدو و بنزما در ایران نباشید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منتظر رونالدو و بنزما در ایران نباشید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید