خبرنگاران ورزشکاران مهابادی به اردوی تیم ملی ترامپولین دعوت شدند

به گزارش تور تایلند ارزان، مهاباد- خبرنگاران- رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت: متین حاجی و آریا مام عبداله ژیمناستیک کاران شایسته این شهرستان به اردوی تیم ملی ترامپولین بزرگسالان ایران دعوت شدند.

خبرنگاران ورزشکاران مهابادی به اردوی تیم ملی ترامپولین دعوت شدند

قرنی مصطفی پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: مرحله اول اردوی آمادگی تیم ملی ترامپولین بزرگسالان از 11 تا 18 شهریورماه به صورت مجازی و آنلاین زیر نظر مربیان تیم ملی ژیمناستیک برگزار می گردد.

وی ادامه داد: در این اردو نفرات دعوت شده به اروی تیم ملی در مراکز یا شهرستان محل اقامت خود، تمرینات مدنظر سرمربی تیم ملی را به صورت آنلاین فرا گرفته و آن را همزمان و طی مدت زمان مشخص انجام خواهند داد.

رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت: متین حاجی و آریا مام عبداله ورزشکاران شایسته این شهرستان به عنوان تنها ورزشکار آذربایجان غربی هستند که در این اردو شرکت می نمایند.

وی با اشاره به اینکه مهاباد از قطب های ترامپولین کشور است، گفت: ترامپولین کاران این شهرستان عضو ثابت تیم هستند که سابقه چندین دوره قهرمانی کشور را در کارنامه دارند.

ترامپولین یکی از رشته های ورزش ژیمناستیک است که بر روی تشک فنری برگزار می گردد و ورزشکاران با انجام پرش و حرکات نمایشی (پشتک و وارو) امتیاز کسب می نمایند.

مسابقات این رشته به صورت یک نفری و 2 نفری انجام می گردد و برای نخستین بار در سال 2000 میلادی به عنوان یکی از بخش های ورزش ژیمناستیک به بازی های المپیک سیدنی استرالیا راه یافت.

مهاباد با 240 هزار نفر جمعیت دارای 10 هزار و 500 نفر بیمه شده ورزشی است.

منبع: ایرنا
انتشار: 22 مهر 1399 بروزرسانی: 22 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 1327

به "خبرنگاران ورزشکاران مهابادی به اردوی تیم ملی ترامپولین دعوت شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ورزشکاران مهابادی به اردوی تیم ملی ترامپولین دعوت شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید