خبرنگاران 9 زمین چمن مصنوعی در روستاهای تفت در دست ساخت است

به گزارش تور تایلند ارزان، یزد- خبرنگاران- رییس اداره ورزش و جوانان تفت گفت: 9 زمین چمن مصنوعی در روستاها در دست ساخت است که زیرسازی پنج مورد آن تمام شده و امیدواریم تا پایان امسال به بهره برداری برسد.

خبرنگاران 9 زمین چمن مصنوعی در روستاهای تفت در دست ساخت است

به گزارش خبرنگاران، فرهاد فرزان مقدم شامگاه یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران شهرستان به اهمیت توجه به روستاها و ایجاد چمن مصنوعی اشاره کرد و افزود: گسترش ورزش در مناطق روستایی جزو برنامه های مهم اداره ورزش و جوانان است .

وی به سایر اقدامات زیرساختی شهرستان در حوزه ورزش اشاره کرد و ادامه داد: سالن ورزشی دهستان نصرآباد چند روز قبل افتتاح شد و 2 سالن ورزشی در روستای اسلامیه و دهستان علی آباد تا سرانجام سال به بهره برداری می رسد.

این مسوول تعداد خانه های ورزش روستایی شهرستان را 12 خانه ذکر کرد و یادآور شد: برای گسترش این مراکز در روستاها، تفاهم نامه 30 خانه روستایی جدید منعقد شده و در حال تجهیز آنها هستیم.

فرزان مقدم با بیان اینکه خانه های روستایی حداقل امکان ورزشی است که هر روستا باید داشته باشد گفت: محل های بدون استفاده که قابلیت تجهیز توسط وسایل ورزشی را داشته باشند با انعقاد تفاهم نامه با دهیاری ها توسط وزارت ورزش و جوانان تجهیز می شود.

رییس اداره ورزش و جوانان تفت با اشاره به اینکه 2 هدف قهرمانی و همگانی را در ورزش دنبال می شود خاطرنشان کرد: تلاش می کنیم تا این شهرستان که اکنون بین سه شهرستان آخر استان به لحاظ ورزشی است ظرف سه سال آینده جزو سه شهرستان اول شود.

فرزان مقدم افزود: در زمینه نهادینه کردن فرهنگ ورزش همگانی برنامه هایی نظیر راه اندازی ورزش صبحگاهی در محلات، ورزش در اداره ها ، برگزاری مسابقه بین محله ای، مسابقه بین هیئت های ورزشی و بین اصناف مختلف و همچنین برپایی همایش های ورزشی مختلف را دنبال می کنیم.

این مسوول از اجرای طرح ورزش به جای قلیان در شهرستان خبر داد و گفت: از افراد می خواهیم به ازای تحویل قلیان یک کالای ورزشی تحویل بگیرند و امیدواریم این کار سبب شود تا جوانان به جای آن به سمت ورزش بروند.

فرزان مقدم با بیان اینکه تا قبل از این 10 هیئت ورزشی شهرستان فعال بود اظهار کرد: با تغییرات و ایجاد ساختار برای هیئت های ورزشی هم اینک هر 35 هیئت ورزشی شهرستان فعال شده است.

رییس اداره ورزش و جوانان تفت گفت: تا به امروز هیچ تیمی از شهرستان در لیگ های کشوری حضور نداشته که با برنامه ریزی و پیگیری های لازم تا چند ماه آینده به عنوان دومین شهرستان استان به لحاظ تعداد تیم های حاضر در لیگ های کشوری تبدیل می شود.

فرزان مقدم خاطر نشان کرد: حضور تیم بدمینتون برادران در لیگ دسته یک کشوری قطعی شده و حضور تیم های بسکتیال آقایان و بانوان، فوتسال بانوان، والیبال آقایان و بانوان، دوچرخه سواری آقایان و بدمینتون بانوان در لیگ های کشوری در حال برنامه ریزی است.

وی ادامه داد: با حمایت مسوولان امیدواریم شهرستان پس از مرکز استان، دومین منطقه استان به لحاظ تعداد تیم های حاضر در لیگ های کشوری شود.

رییس اداره ورزش و جوانان تفت شرح داد: تیم آدران تفت به عنوان نماینده شهرستان در لیگ برتر استان نیز حضور دارد.

فرزان مقدم همچنین از تعامل خوب خبرنگاران شهرستان با این اداره تشکر کرد و بر نقش کلیدی آنها تأکید کرد.

مرکز شهرستان تفت در 20 کیلومتری شهر یزد واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 11 مهر 1399 بروزرسانی: 11 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 1304

به "خبرنگاران 9 زمین چمن مصنوعی در روستاهای تفت در دست ساخت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 9 زمین چمن مصنوعی در روستاهای تفت در دست ساخت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید