خبر خوش به کارمندان و بازنشستگان؛ زمان اجرای افزایش حقوق اعلام شد ، حداقل افزایش حقوق بازنشستگان چقدر است؟

به گزارش تور تایلند ارزان، نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: به پیشنهاد دولت و با تصویب مجلس، افزایش حقوق کارکنان دولت، بازنشستگان و مددجویان تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد از نیمه دوم سال جاری اعمال می گردد.

خبر خوش به کارمندان و بازنشستگان؛ زمان اجرای افزایش حقوق اعلام شد ، حداقل افزایش حقوق بازنشستگان چقدر است؟

به گزارش خبرنگاران، محسن زنگنه روز آدینه اضافه نمود: بر اساس لایحه پیشنهادی دولت با عنوان لایحـه متناسـب سـازی حقـوق کارکنـان دولـت و بازنشستگان کشوری و لشکری از ابتدای مهر ماه سال جاری حقوق تمامی کارکنان دولتی که مشمول قانون خدمات کشوری و لشکری هستند در حقوق پایه حدود سه هزار امتیاز که معادل بیش از یک میلیون تومان است اعمال خواهد شد.

وی با بیان این که حق عائله مندی 2 برابر و تقریباً بین پنج تا 20 درصد حقوق های مختلف افزایش خواهد یافت، ادامه داد: در حوزه اقشار آسیب پذیر که از طرف بهزیستی و کمیته امداد حمایت می شوند، بین 15 تا 30 درصد یاری معیشت افزایش خواهد یافت.

نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی به فقدان عدالت در پرداختی سازمان ها و دستگاه های مختلف اشاره نمود و اضافه نمود: بر این اساس فوق العاده ویژه همه دستگاه ها تا 35 درصد افزایش می یابد.

زنگنه در ارتباط با اندازه افزایش دریافتی حقوق بازنشستگان نیز گفت: حداقل 900 هزار تومان به حقوق بازنشستگان اضافه خواهد شد.

وی در مورد منابع اقتصادی این اندازه افزایش اظهار کرد: به همین منظور افزون بر 50 هزار میلیارد تومان در بودجه سال جاری دولت پیش بینی شده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 22 مهر 1401 بروزرسانی: 22 مهر 1401 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 2295

به "خبر خوش به کارمندان و بازنشستگان؛ زمان اجرای افزایش حقوق اعلام شد ، حداقل افزایش حقوق بازنشستگان چقدر است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبر خوش به کارمندان و بازنشستگان؛ زمان اجرای افزایش حقوق اعلام شد ، حداقل افزایش حقوق بازنشستگان چقدر است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید