خشم تونسی ها از رفتار ضد بشری پلیس ایتالیا

به گزارش تور تایلند ارزان، رفتار غیر انسانی پلیس ایتالیا با مهاجران تونسی در یک اردوگاه پناهدگان خشم تونسی ها را برانگیخت.

خشم تونسی ها از رفتار ضد بشری پلیس ایتالیا

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از روزنامه الرای الیوم، پخش یک فیلم ویدئویی از رفتار پلیس ایتالیا با مهاجران تونسی در اردوگاه پناهندگان واقع در منطقه آگرگانتو این کشور خشم تونسی ها را برانگیخت.

این فیلم ویدئویی که در شبکه های اجتماعی منتشر شد، نشان می دهد که مهاجران تونسی توسط پلیس ایتالیا محاصره شده اند و یک مامور پلیس با فریاد زدن بر سر یک مهاجر تونسی از او می خواهد به صورت هموطن خود که از او کوچک تر است، سیلی بزند.مامور پلیس آنقدر مهاجر تونسی را سیلی زد تا او مجبور شد، هموطن کوچک تر خود را مورد ضرب و شتم قرار دهد.

مامور پلیس ایتالیا به مهاجر تونسی می گوید: شما اینجا میهمان هستید.. و باید قانون را رعایت کنید... باید او را سیلی بزنید... مرد باش او را سیلی بزن.

به دنبال انتشار این فیلم ویدئویی نماینده مجلس تونس گفت: این چنین رفتاری انسان را به یاد عصر برده داری می اندازد. ما از این رفتار پلیس ایتالیا با شهروندان تونسی شکایت خواهیم کرد.

محمد الکرباعی گفت: با سازمان های مدافع حقوق بچه ها در این زمینه تماس گرفته ایم و آنها متعهد شده اند این موضوع را پیگیری نمایند .

آیا اتحادیه اروپا هم با مشکل نژادپرستی روبرو است؟.

این فیلم ویدئویی چند ماه پس از آن منتشر شد که وزیر کشور سابق ایتالیا در جریان رقابت های انتخاباتی با حضور در خانه یک تبعه تونسی او را قاچاقچی مواد مخدر خطاب کرد.

کنگره حقوق مالی و اجتماعی تونس که حامی مهاجران این کشور است، در واکنش به انتشار فیلم ویدئویی رفتار پلیس ایتالیا با مهاجران تونسی گفت: ما همیشه شاهد رفتارهای غیر انسانی با مهاجران غیرقانونی تونسی در اروپا (اسپانیا و ایتالیا) هستیم . در این کشورها تنفر از بیگانگان به ویژه تونسی ها ترویج می گردد.

این کنگره دربیانیه خود با اشاره به مجبور کردن شهروند تونسی به ضرب و شتم هموطن خود توسط پلیس ایتالیا آمده است: چنین رفتاری در سازمانی رخ داد که موظف به حمایت از مهاجران است و این موضوعی خطرناک به شمار می آید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 1150

به "خشم تونسی ها از رفتار ضد بشری پلیس ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خشم تونسی ها از رفتار ضد بشری پلیس ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید