دردسر آمریکا به روایت جف بزوس

به گزارش تور تایلند ارزان، جف بزوس در مجمع دفاع ملی ریگان به حاضران گفت: اگر شرکت های بزرگ فناوری به وزارت دفاع پشت نمایند، ایالات متحده دچار دردسر بزرگی می گردد.

دردسر آمریکا به روایت جف بزوس

با همراهی تور عمان از نگین خاورمیانه مسقط و صلاله دیدن کنید و با زیبایی های خاورمیانه و فرهنگ شیخ نشین ها آشنا شوید .

جف بزوس رئیس شرکت آمازون و ثروتمندترین مرد دنیا در حال حاضر در تازه ترین اظهارنظر خود گفته است اگر غول های فناوری آمریکایی قرارداد های نظامی را قبول ننمایند، آمریکا به دردسر بزرگی خواهد افتاد و خواهان همکاری بیشتر آمازون با پنتاگون شده است.

به گزارش انگجت، نباید انتظار داشت که آمازون از شرکت هایی مانند گوگل در تغییر نظر خود درباره قرارداد های نظامی پیروی کند. جف بزوس در مجمع دفاع ملی ریگان به حاضران گفت: اگر شرکت های بزرگ فناوری به وزارت دفاع پشت نمایند، ایالات متحده دچار دردسر بزرگی می گردد.

وی همچنین توضیح داد که لازم است ایالات متحده در حوزه هایی مانند پرواز های فضایی، جایی که به نظر می رسد چین در حال پیشرفت چشمگیر و رسیدن به آمریکا است، رجحان خود را نسبت به رقبا حفظ کند.

بزوس به همین ترتیب اظهار کرد که آمازون حتی پس از آنکه پنتاگون قرارداد JEDI را به مایکروسافت داد، به مبارزه برای تصاحب قرارداد های نظامی بیشتر ادامه خواهد داد و گفت: ما قصد داریم از وزارت دفاع پشتیبانی کنیم، این کشور از اهمیت برخوردار است.

قرارداد JEDI یک قرارداد بلند مدت 10 ساله برای یاری به وزارت دفاع آمریکا برای انتقال اطلاعات حساس خود به فضای ابری است که مایکروسافت به تازگی پیروز به تصاحب آن شده و از سوی رقبا به فرایند انتخاب این شرکت انتقاد شده است.

این شرکت پیشگام در فناوری به طور یکنواخت از دولت پشتیبانی نمی کند و آمازون به تازگی وزارت دفاع و ترامپ را در پی عقد قرارداد JEDI با مایکروسافت به تعصب ضد آمازون متهم نموده است.

منبع: فرادید
انتشار: 5 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 780

به "دردسر آمریکا به روایت جف بزوس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دردسر آمریکا به روایت جف بزوس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید