دستگیری سارقان به عنف در دماوند

به گزارش تور تایلند ارزان، فرمانده انتظامی شهرستان دماوند از دستگیری سارقان به عنف سابقه دار و اعتراف به 4 فقره سرقت به عنف در این شهرستان خبر داد.

دستگیری سارقان به عنف در دماوند

به گزارش ، سرهنگ حسین فاضلی فرمانده انتظامی شهرستان دماوند اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت به عنف در معابر به شیوه و شگرد معین، عملیات شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار عوامل پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت لذا با بررسی آثار سرقت و سریالی بودن سرقت ها، رد پای باند سارقان سابقه دار سرقت به عنف برای پلیس محرز شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند، افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با کنترل و پایش محسوس و نامحسوس زندانیان سابقه دار آزاد شده از زندان، و رصد شبانه روزی ترددات آنان سردسته باند سرقت به عنف را طی مراحل گسترده شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی دستورات لازم برای اجرای عملیات و دستگیری وی صادر شد.

سرهنگ فاضلی، شرح داد: پایان طی یک عملیات پلیسی منسجم و غافل گیرانه، متهم دستگیر و بلافاصله به پلیس آگاهی انتقال داده شد.

وی ادامه داد: پس از انتقال متهم به پلیس آگاهی و احراز هویت وی معین شد نامبرده دارای سوابق متعدد ارتکاب جرائم سرقت به عنف بوده، که ابتدا منکر هر گونه بزه انتسابی شده لذا با حضور مال باختگان و شناسائی وی توسط آنان لب به اعتراف گشوده و به 4 فقره سرقت به عنف و معرفی دیگر همدستش اعتراف که وی نیز در یک عملیات جداگانه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند ادامه داد: متهم اصلی پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و با قرار مناسب قانونی روانه زندان شد.

سرهنگ حسین فاضلی در پایان با بیان اینکه سارقان تحت عنوان مسافر کشی اقدام به ارتکاب جرم می کردند، از شهروندان تقاضا کرد: از سوار شدن خودرو های شخصی و ناشناس جداً خودداری و ضمن توجه به اقدامات خود مراقبتی برای هر گونه جابه جایی از ناوگان حمل و نقل عمومی و تاکسی های دورن شهری و برون شهری استفاده کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 9 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 1161

به "دستگیری سارقان به عنف در دماوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگیری سارقان به عنف در دماوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید