دمای هوا در کردستان کاهش می یابد

به گزارش تور تایلند ارزان، دمای هوا در کردستان از صبح فردا یکشنبه به صورت میانگین 6 درجه سردتر می گردد و این شرایط تا خاتمه هفته با شدت کمتر بر استان حاکم است.

دمای هوا در کردستان کاهش می یابد

خبرنگاران سنندج -علی پناهی گفت: در شبانه روز گذشته شهر زرینه با دمای منفی هشت درجه سانتی گراد سردترین و روستای سلین سروآباد با دمای 11 درجه سانتی گراد گرمترین نقطه استان بودند دمای شهر سنندج مرکز استان نیز بین یک و 11 درجه سانتی گراد در نوسان بود.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی کردستان با اشاره به سامانه بارشی که 2 روز گذشته در استان فعال بود، گفت: در شبانه روز گذشته شهر کامیاران با 29 میلی متر بیشترین اندازه بارندگی را در استان داشت و پس از آن شهر های قروه 23، دهگلان 12، زرینه 9، سنندج هفت، مریوان، سروآباد و بانه 6 و سقز چهار میلی متر بارندگی داشتند.

به گفته او: از امروز تا روز چهارشنبه هفته جاری شرایط هوای استان پایدار است و بجز پوشش موضعی ابر، افزایش آلاینده های جوی، وزش باد و احتمال وقوع بهمن در ارتفاعات و دامنه های برفگیر پدیده دیگری نخواهیم داشت.

پناهی گفت: در روز های دوشنبه و سه شنبه هفته جاری امکان بارش های خفیف و پراکنده وجود دارد، اما از نظر میزان، قابل توجه نیست.

م

خبرنگاران کردستان سنندج

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 13 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 13 اردیبهشت 1401 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 2175

به "دمای هوا در کردستان کاهش می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دمای هوا در کردستان کاهش می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید