دولت کانادا به فکر حل مسائل داخلی خود باشد

به گزارش تور تایلند ارزان، خبرنگاران : سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: مقامات کانادایی به جای اظهارنظر در خصوص مسائل داخلی کشورها به دنبال حل مسائل داخلی خود باشند.

دولت کانادا به فکر حل مسائل داخلی خود باشد

از سفر با تور ارزان کانادا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی خبرنگاران ، رامین مهمانپرست سخنگوی دستگاه دیپلماسی در جریان کنفرانس مطبوعاتی که در وزارت امور خارجه برگزار گردید در پاسخ به سوال خبرنگار سیاست خارجی خبرنگاران در خصوص نگرانی وزیر خارجه کانادا از روابط ایران و ونزوئلا گفت: روابط ایران و آمریکای لاتین به ضرر و منفعت هیچ کشوری نیست و آمریکای لاتین دارای ظرفیت های بزرگی است و همکاری های کشور ما و آمریکای لاتین می تواند منافع دو ملت را معین کند و این موضوع هیچ وقت به ضرر کشورهای دیگر نخواهد بود.

وی توضیح داد: اگر کشورها از همکاری ایران و آمریکای لاتین ناراحتند این موضوع نشانگر این است که آنها به دنبال تحمیل خواسته های خود به سایر کشورها هستند.

مهمان پرست خاطر نشان کرد: وزیر خارجه کانادا و دیگر مقامات این کشور به جای پرداختن به این موضوع به فکر روابط خود با سایر کشورها باشند و به مسائل داخلی خود توجه نمایند.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی تاکید نمود: آمریکای لاتین منطقه ای مستقلی بوده و می تواند همکاری های بسیار گسترده ای با جمهوری اسلامی ایران داشته باشد.

منبع: تسنیم
انتشار: 19 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 401

به "دولت کانادا به فکر حل مسائل داخلی خود باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دولت کانادا به فکر حل مسائل داخلی خود باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید