ملاقات تیم های لاتزیو و میلان لغو شد

به گزارش تور تایلند ارزان، جدال آبی پوشان پایتخت ایتالیا و روسونری در هفته سوم سری A در موعد مقرر برگزار نمی گردد.

ملاقات تیم های لاتزیو و میلان لغو شد

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا زمستان 99 از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، پس از مصاف تیم های سامپدوریا و رم که به دلیل شرایط نامساعد جوی در شهر جنوا لغو شد، سازمان لیگ فوتبال ایتالیا از لغو ملاقات تیم های لاتزیو و میلان که قرار بود ساعت 17:30 امروز (یکشنبه) برگزار گردد، اطلاع داد.

با وجود پیش بینی سازمان هواشناسی ایتالیا مبنی بر بارش شدید باران و تمهیداتی که برای آماده نگه داشتن چمن استادیوم المپیکو در نظر گرفته شد (از جمله قرار دادن صفحات پلاستیکی روی چمن برای جلوگیری از آب گرفتگی)، جاری شدن سیل بر اثر شدت بارش و ورزش شدید باران که مسائل فراوانی همچون قطع برق، مسدود شدن معابر و از کار افتادن متروی شهر را برای اهالی پایتخت ایتالیا به وجود آورد، منجر به صدور فرمان لغو بازی شد.

علاوه بر این بازی، هشدارهایی در مورد احتمال نامساعد بودن شرایط جوی برای برگزار بازی تیم های اودینزه و جنوا داده شده است.

بارش شدید باران در روزهای اخیر برای ایتالیایی ها به خصوص برای اهالی شهر لیورنو که در آن 7 نفر کشته و سه نفر مفقود شده اند، مسائل فراوانی را به وجود آورده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 1 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 921

به "ملاقات تیم های لاتزیو و میلان لغو شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملاقات تیم های لاتزیو و میلان لغو شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید