رزمایش هوایی مشترک آمریکا، تایلند و سنگاپور به انتها رسید

به گزارش تور تایلند ارزان، خبرنگاران : رزمایش هوایی سه جانبه و مشترک آمریکا، تایلند و سنگاپور امروز در پایگاه هوایی کورات به خاتمه رسید.

رزمایش هوایی مشترک آمریکا، تایلند و سنگاپور به انتها رسید

برای دیدن توسعه یافته ترین شهر آسیا، با تور سنگاپور همراه شوید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از برناما؛ وزارت دفاع سنگاپور در بیانیه ای اظهار داشت، مانور هوایی مشترک آمریکا، تایلند و سنگاپور امروز (آدینه) رسما با حضور فرمانده نیروی هوایی سنگاپور، تایلند و آمریکا در اقیانوس آرام به سرانجام رسید.

این مانور نوزدهمین مانور هوایی مشترک بین این سه کشور به شمار می رود و در دو مرحله اجرا شده است. مرحله نخست این مانور هوایی در پایگاه هوایی چانگی سنگاپور از روز 11 تا 13 دسامبر 2012 میلادی برگزار گردید و مرحله دوم این مانور نیز که شامل انجام پروازهای آموزشی بوده از 11 تا 22 مارس در پایگاه هوایی کورات برگزار گردیده است.

در مانور مشترک سال جاری بیش از 80 فروند هواپیما، 36 سیستم دفاع هوایی و بیش از 2 هزار نفر از پرسنل نظامی کشورهای تایلند، سنگاپور و آمریکا شرکت داشته اند.

برای نخستین بار سیستم دفاع هوایی و موشکی سنگاپور موسوم به آر اس ای اف مورد استفاده قرار گرفته است. در این مانور همچنین خدمات بهداشتی و دندان پزشکی برای ساکنین اطراف پایگاه نظامی کورات اجرا شده است.

یک مقام ارشد نیروی هوایی سنگاپور در این رابطه تاکید نمود: ما از انجام این مانور هوایی مشترک با نیروهای تایلند و آمریکا بسیار راضی و مسرور هستیم. برپایی این مانور تاثیر زیادی بر ارتقای سطح همکاری های دفاعی و هوایی سه کشور خواهد داشت.

منبع: تسنیم
انتشار: 22 مرداد 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 339

به "رزمایش هوایی مشترک آمریکا، تایلند و سنگاپور به انتها رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رزمایش هوایی مشترک آمریکا، تایلند و سنگاپور به انتها رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید