آشنایی با رستوران های چین

به گزارش تور تایلند ارزان، در سفر به کشور پر رمز و راز و افسانه ای چین علاوه بر تماشای جاذبه های تاریخی و تفریح در طبیعت زیبای این کشور شاید بخواهید با طعم غذاهای معروف و خوشمزه چینی آشنا شوید تا تجربه ای منحصر به فرد را از سفر به چین با تور چین را برای خود بسازید. کشور چین پر است از رستوران هایی با سطح گسترده ای از خوراکی های چینی با هزاران طعم جدید. صرف غذا در رستوران های چین که غذاها رنگ واقعی طبیعت را دارند مثل سبزی مارچوبه نارنجی و فلفل های رنگی بسیار تجربه منحصر به فردی است.

آشنایی با رستوران های چین

با تور چین سفری فراموش نشدنی را تجربه کنید.

گفتنی است به دلیل مردم مسلمانی که در این کشور زندگی می نمایند و به دلیل رعایت موازین شرعی رستوران های اسلامی فراوانی در این کشور ساخته شده است که می توانید به آنها مراجعه کنید . در پاراگراف های بعدی معروف ترین رستوران ها در شهر های مختلف چین را نام می بریم.

معروف ترین رستوران های پکن

رستوران مید این چینا ، رستوران مستر شیز دامپلینگز ،رستوران کپیتال ام ،آشپزخانه بلک سسمی،رستوران تی آر بی، رستوران دادونگ رست داگ، رستوران کینگ جوی.

معروف ترین رستوران های شانگهای

استارباکس، رستوران ترکی افس، رستوران مایا، رستوران مستر اند میس باند، رستوران ایتالیایی، رستوران ایتالیایی مرکاتو، رستوران لاست هیوِن، کافه سیساو ، کافه یی،کافه سیتیزن .

معروف ترین رستوران های گوانجو

رستوران باربیکیو ترکی سلطان، رستوران 1920 گوانجو، رستوران پانکسی گوانجو، رستوران جیانگ گوانجو.

منبع: لذت سفر
انتشار: 21 مرداد 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 338

به "آشنایی با رستوران های چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با رستوران های چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید