رندرهای دو گوشی مقرون به صرفه ال جی منتشر شد

به گزارش تور تایلند ارزان، یکی از افشاگران دنیای فناوری به تازگی تصاویر رندرهای دو گوشی جدید مقرون به صرفه ال جی را فاش کرد.

رندرهای دو گوشی مقرون به صرفه ال جی منتشر شد

به گزارش خبرنگار ، اکنون مدتی است که خبر های زیادی از ال جی و محصولات آن در فضای مجازی منتشر نمی گردد، اما این شرکت قول داده است که به زودی قوی تر از گذشته بازگشته و محصولات جدید و قدرتمندی را در اختیار کاربران خود قرار دهد. اما باید این مسئله را نیز در نظر داشته باشیم که دنیای گوشی های هوشمند اکنون بیشتر از همواره دارای رقابت است و شرکت های بسیار خوبی در آن مشغول فعالیت هستند. این یکی از بهترین اتفاقاتی است که برای کاربران می تواند رخ دهد، زیرا این رقابت به معنی پیشرفت بیشتر است.

با این وجود، غول کره ای در حال آغاز به تجدید ساختار در ترکیب خود است و ما اکنون نگاه اول خود را به چند گوشی آینده آن می اندازیم. می توان بیشتر از همواره به آینده این شرکت و محصولاتش امیدوار بود، زیرا گوشی هایی که قرار است در ادامه ببینیم طراحی های جالبی دارند. در ادامه تصویر رندر های دو گوشی مقرون به صرفه ال جی را مشاهده می کنید:

این رندر های جدید توسط یکی از افشاگران دنیای فناوری به نام Evan Blass منتشر شده است. این فرد توئیتی حاوی تصاویر LG L555DL و L455DL منتشر کرد. البته این تنها چیزی بود که از این گوشی های جدید و مرموز گفت و اطلاعات دیگری از تعیینات و جزئیات آن ها منتشر نکرد.

از محدود اطلاعاتی که ما از این گوشی و تعییناتش داریم می توان به این اشاره نمود که هر دوی آن ها توسط اپراتور آمریکایی Tracfone ارائه می شوند. علاوه بر این همانطور که از تصاویر تعیین است هر دوی آن ها دارای ناچ قطره ای در بالای صفحه نمایش خود هستند که به نظر می رسد طراحی ظاهری منحصر به فرد UX 8.0 ال جی باشد. همه این تعیینات ظاهری نیز با اندروید 9 تکمیل می گردد.

برخی از گمانی زنی ها از این خبر می دهند که احتمالا این دو گوشی جدیدترین بخش های خط فراوری جدید این شرکت هستند و به نوعی قرار است آن را ارتقاء دهند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 22 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 902

به "رندرهای دو گوشی مقرون به صرفه ال جی منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رندرهای دو گوشی مقرون به صرفه ال جی منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید