سالن تئاتر وینتر گاردن ، عجیب ترین دیدنی تورنتو

به گزارش تور تایلند ارزان، در سالن تئاتر وینتر گاردن تورنتو برگ های پهن گیاهان مانند یک سقف عمل می نمایند. زیبایی های طبیعت صحنه تئاتر را تزیین می نمایند و هر کاری می نماید تا به شما یک ماجراجویی عالی را ارائه دهد. در سال 1913 یک سالن تئاتر برجسته برای مارکوس لوو در مرکز شهر تورنتو ساخته شد. به طرز غیرعادی، سالن تئاتر وینتر گاردن در تورنتو دو قسمت جداگانه داشت. سالن الگین در طبقه همکف بود که به طور سنتی با رنگ های قرمز و طلایی و وسایلی کلاسیک تزئین شده بود، اما معمار ایده جدیدتری برای وینتر گاردن که هفت طبقه بالاتر قرار می گرفت، داشت. در ادامه مطلب با ما در مجله گردشگری خبرنگاران همراه باشید تا با یکی از عجیب ترین دیدنی های تورنتو آشنا شویم...

سالن تئاتر وینتر گاردن ، عجیب ترین دیدنی تورنتو

برای دریافت خدمات ویزای کانادا با مجربترین کارشناسان کشور همراه باشید.

تزیینات شگفت انگیز سالن تئاتر وینتر گاردن تورنتو

دیوارهای این مکان با نقاشی های از گیاهان، داربست ها و تیر چراغ برق های قدیمی تزیین و رنگ آمیزی شده بود در حالی که سقف با برگ های خشک پوشیده می شد. به عنوان بخشی از این دکور فانتزی و شگفت انگیز، چراغ ها به فانوس تبدیل شدند و ستون ها تنه درخت شدند. بخشی از صحنه تئاتر به شکل آسمان، ابرهای رنگی و ماه روشن نشان داده می شد. در ابتدا برای اجرای تئاتری به نام وودیل ساخته شد، ولی تا سال های 1920 به دلیل گسترش صنعت فیلم سازی، محبوبیت این ژانر کاهش پیدا کرد. سالن تئاتر الگین در اعتراض به تعداد پایین مخاطبان به سینما تبدیل شد. در سال 1928، پس از تنها 15 سال فعالیت، وینتر گاردن به راحتی بسته شد.این سالن تا 53 سال بعد از ان نیز بسته بود. سالن الگین برای ورود دوباره به بازار فیلم، یک صحنه نمایش منحنی شکل به نام سینرما را درون خود ایجاد کرد که برای این کار احتیاج داشت تا سالن اپرا را تخریب کند. نکته جالب اینجاست که این صفحه نمایش در واقع هرگز استفاده نشد و صاحبان این سالن فقط توانستند یک سری تغییرات ظاهری ایجاد نمایند.به هر حال این ساختمان همچنان در حال فروپاشی بود و تا دهه 1970 این مجتمع تئاتری فقط یک بار برای نشان دادن فیلم ها استفاده شد. آخرین فیلم سینمایی که در اینجا به نمایش گذاشته شد فیلم بوستر سوین سوئدی در اوایل دهه 1980 بود. به دلیل جلوگیری از تخریب این مکان، اداره میراث انتاریو در سال 1981 این سالن را خریداری کرد. با بودجه ای 29 میلیون دلاری، متخصصان حفاظت از میراث فرهنگی و افراد داوطلب این دو سالن را بازسازی کردند، دیوارهای اینجا را رنگ امیزی و با بیش از 5000 شاخه درخت راش سقف این سالن را بازسازی کردند. سالن الگین و وینتر گاردن بار دیگر راه اندازی شد، این مکان تنها نمونه ای از یک تئاتر ادواردی دو طبقه است که هنوز هم در حال کار می باشد.

قبل از رفتن به این مکان این نکات را بدانید:

در روزهای پنج شنبه ها و شنبه ها در طول سال یک تور 90 دقیقه ای برای بازدید از این مکان وجود دارد و اینجا در ماه مه برای برگزاری فستیوال ها اماده خدمت رسانی می باشد. به طور خلاصه، بلیط یک نمایش را رزرو نمایید و یک تجربه بی نظیر را امتحان کنید. اگر شما خوش شانس باشید، شاید حتی بتوانید از یکی از اسانسورهای دستی این سالن نیز دیدن کنید.

منبع: همگردی
انتشار: 9 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 371

به "سالن تئاتر وینتر گاردن ، عجیب ترین دیدنی تورنتو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سالن تئاتر وینتر گاردن ، عجیب ترین دیدنی تورنتو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید