سامسونگ برای شیائومی، گوگل و اوپو نمایشگرهای تاشو می سازد

به گزارش تور تایلند ارزان، گوگل در سال 2019 اظهار داشت که مشغول آنالیز امکان توسعه گوشی های تاشو است و سال گذشته میلادی یکی از سایت ها گزارش داد که گوگل مشغول توسعه یک گوشی تاشو است. حالا به گزارش یکی از رسانه های کره ای، سامسونگ در حال آماده سازی نمایشگرهای تاشو برای گوگل، اوپو و شیائومی است.

سامسونگ برای شیائومی، گوگل و اوپو نمایشگرهای تاشو می سازد

طبق این گزارش، گوگل به سامسونگ سفارش ساخت نمایشگر تاشو 7.6 اینچی داده است. باید خاطرنشان کنیم گلکسی زد فولد 2 هم از نمایشگر مبتنی بر همین اندازه بهره می برد. گفته می گردد اوپو می خواهد گوشی تاشو عمودی دارای نمایشگر 7.7 اینچی بسازد که در بخش بیرونی آن هم نمایشگر 1.5 تا 2 اینچی تعبیه شده است. در این رابطه هم می توانیم به گلکسی زد فلیپ اشاره کنیم که از نمایشگر اصلی 6.7 اینچی استفاده می نماید.

به نظر می رسد شیائومی هم می خواهد گوشی تاشو دارای نمایشگر اصلی 8.03 اینچی را راهی بازار کند که در بخش بیرونی آن یک نمایشگر 6.38 اینچی انجام وظیفه خواهد نمود. این سایت کره ای اعلام نموده که هر سه گوشی در امسال میلادی عرضه خواهند شد. مدتی قبل هم یکی دیگر از رسانه های کره ای گزارش داده بود که چندین شرکت چینی مشغول همکاری با سامسونگ برای عرضه گوشی های تاشو در سال 2021 هستند.

در هر صورت سامسونگ با ساخت گوشی های تاشوی خود نشان داده که در این زمینه حرف زیادی برای گفتن دارد و گویا شرکت های زیادی خواستار استفاده از نمایشگرهای تاشو ساخت این شرکت هستند.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 16 فروردین 1400 بروزرسانی: 16 فروردین 1400 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 1678

به "سامسونگ برای شیائومی، گوگل و اوپو نمایشگرهای تاشو می سازد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ برای شیائومی، گوگل و اوپو نمایشگرهای تاشو می سازد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید