سفر به جزیره پوکت

به گزارش تور تایلند ارزان، در تور پوکت می‌توانید به بازدید جاذبه‌هایی بروید که بسیار زیبا و دیدنی هستند. بهترین سواحل جزیره پوکت در کناره غربی آن قرار دارند و پاتونگ Patong و کارون Karon از مهمترین انها هستند.

سفر به جزیره پوکت

ر غرب پوکت مراکز غواصی Diving متعددی وجود دارند و محدوده کار آنها نیز در جزیره های کوچک اطراف پوکت است که از لحاظ مرجان های زیبا و موجودات دریایی شهرتی جهانی دارند. در پوکت، قایق رانی و موج سواری نیز در بین گردشگران تور پوکت بسیار طرفدار دارد. حدود ۷۰ درصد این جزیره کوهستانی است و اغلب اوقات شاهد وزش بادهای موسمی است که هوایی گرم و مرطوب به این جزیره داده اند. پوکت دارای دو فصل خشک و بارانی است، از می تا اکتبر فصل باران و از نوامبر تا آوریل فصل خشک است که دمای هوا در آن زمان کم می شود.

فیل سواری در تور پوکت

علاقه مندان به فیل سواری، در تور پوکت نوعی متفاوت از سواری را بر روی این حیوان عظیم الجثه در جنگل تجربه می کنند. این سواری یکی از پر طرفدارترین فعالیت هایی است که گردشگران انجام می دهند زیرا در هنگام سواری آرام خود، از زیبایی های طبیعت بکر نیز در طول راه لذت می برند.

قایق سواری در تنداب در تور پوکت

قایق سواری در تنداب WhiteWater Rafting، از محبوب ترین و معروف ترین سرگرمی هایی است که در اینجا وجود دارد. گردشگران هنگامی که با قایق بادی مسیری ۴ کیلومتری را از میان جنگل طی می کنند، یکی از پر ماجراترین ساعت ها را سپری خواهند کرد. بهترین زمان برای این کار در فصل باران یعنی از ژوئن تا نوامبر است.

انتشار: 18 آذر 1396 بروزرسانی: 1 آذر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 45

به "سفر به جزیره پوکت" امتیاز دهید

1 کاربر به "سفر به جزیره پوکت" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر به جزیره پوکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید