سناریوی تکراری فرهاد مجیدی در امارات

به گزارش تور تایلند ارزان، اتحاد کلباء در ادامه نتایج درخشانی که در این فصل و تحت راهنمایی فرهاد مجیدی کسب نموده، توانسته است برترین آغاز خود در تاریخ لیگ امارات را به ثبت برساند. همین نتایج باعث شده تا روزنامه های معتبر اماراتی به بازتاب عملکرد خوب سرمربی ایرانی ببر ها بپردازند.

سناریوی تکراری فرهاد مجیدی در امارات

روزنامه الخلیج با تیتر کلباء با مجیدی تاریخ تازه ای را می نویسد نوشت: اتحاد کلباء در این فصل با راهنمایی سرمربی ایرانی خود، فرهاد مجیدی، نتایج خوبی را کسب نموده است. او با تغییر بزرگی که در تمرینات ببر های کلباء انجام داد، ثابت می نماید که پدیده این فصل از لیگ امارات است.

تیم زرد و سیاه با بهترین گلزن سابق ایران در لیگ امارات، در 9 هفته نخست به پنجمین برد خود دست یافت و ضمن کسب 2 تساوی، تا به اینجای فصل، توانسته است در میان مدعیان قهرمانی، جایی برای خود دست و پا کند.

فزونی این تیم تنها به کسب نتایج مثبت محدود نشد، بلکه کلباء توانست بر مشکل بزرگ غیبت بعضی بازیکنان کلیدی در ترکیب خود غلبه کند تا به پیروزی گران بهایی مقابل بنی یاس دست یابد. این چهارمین پیروزی متوالی کلباء در بازی های خانگی بود که پیش از این در دوران لیگ حرفه ای امارات به دست نیامده بود.

در شرایطی که فرهاد مجیدی ترجیح داد به جای ملاپا از احمد عامر در ترکیب تیم خود استفاده کند، او گل نخست بازی را با یک ضربه سر به ثمر رساند. او پنجمین گل فصل خود را وارد دروازه رقبا کرد در حالیکه پیش از این نیز یک پاس گل داده بود. حبیب الفردان بازیکن تعویضی مجیدی نیز گل دیگری را به ثمر رساند تا پیروزی کلباء قطعی گردد.

این برای دومین بار در این فصل است که حبیب الفردان به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شده و پیروز به گلزنی می گردد، ضمن اینکه او توانست برای اولین بار در لیگ حرفه ای، دروازه بنی یاس را باز کند.

روزنامه البیان نیز تیتر مجیدی شکوه ببر ها را می سازد برای یادداشت خود انتخاب کرد و نوشت: اتحاد کلباء رقبای خود را به نیمه دوم می کشاند تا کار آن ها را در این نیمه تمام کند و فرهاد مجیدی، مربی ایرانی ببرها، این سناریو را در بسیاری از مسابقات تکرار کرد که در این فصل با پیروزی همراه شد.

این اتفاق در آخرین بازی این تیم در هفته هشتم نیز اتفاق افتاده بود، جایی که نیمه اول با شکست سه بر یک کلباء و به سود النصر به سرانجام رسید تا اینکه مجیدی تعویض هایی انجام داد و تفاوت را رقم زد. کلباء، در نهایت با نتیجه پنج بر سه پیروز شد و امتیازات بازی را از آن خود کرد.

در ملاقات با بنی یاس نیز بازی در نیمه نخست با تساوی بدون گل به سرانجام رسید تا اینکه کادرفنی کلباء تغییراتی را انجام داد و توانست 2 گل وارد دروازه میهمان کند. گل اول را احمد عامر زد و حبیب الفردان تنها چند دقیقه پس از ورود به زمین، توانست از اولین توپی که در بدو ورود به زمین به دست آورد، تور دروازه بنی یاس را به لرزه درآورد اتفاقی که در ملاقات برابر الظفره نیز رخ داد او به عنوان بازیکن تعویضی، گل گران بهایی را به ثمر رسانده بود.

از زمان حضور ببر ها در لیگ حرفه ای، این برای اولین بار است که آن ها در سرانجام هفته نهم، پیروز به کسب هفده امتیاز می شوند. عددی که پیش از این تکرار نشده بود. کلباء به مثلث صدرنشینان یعنی الشارجه، الوحده و شباب الاهلی نزدیک است که همگی 19 امتیازی هستند.

فرهاد مجیدی، مربی ایرانی نیز در این خصوص گفت: همان طور که انتظار داشتیم بازی سخت بود و بنی یاس یکی از تیم های سازمان یافته است. این تیم مربی خوبی دارد، اما بازیکنان ما در زمین باهوش بودند و از فرصت ها به خوبی استفاده کردند. آن ها با گل اول، راه را برای پیروزی کلباء هموار کردند و سه امتیاز را در استادیوم ببر ها حفظ کردیم.

ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 17 آبان 1401 بروزرسانی: 17 آبان 1401 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 2305

به "سناریوی تکراری فرهاد مجیدی در امارات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سناریوی تکراری فرهاد مجیدی در امارات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید