سواحل پوکت

به گزارش تور تایلند ارزان، سواحل پوکت یکی از دلایل سفر با تور پوکت است. سواحل پوکت با جاذبه‌هایی که دارند، یکی پس از دیگری باعث جذب گردشگر به این جزیره می‌شوند. در این مقاله شما را با بهترین سواحل پوکت آشنا خواهی کرد.

سواحل پوکت

ساحل نای هارن پوکت

ساحل نای هارن از بهترین و زیباترین جاذبه‌های تور پوکت برای بازدید می‌باشد و دارای شن و ماسه سفید زیبا بوده که به آرامی در امتداد دریای اندامان قرار گرفته است. این ساحل زیبا هیچوقت شلوغ نبوده و فضای آن بسیار آرام می‌باشد. این ساحل در جنوب جزیره پوکت قرار گرفته است. در این ساحل چندین رستوران تایلندی و غذاهای دریایی وجود دارد که می توانید با قیمت مناسب در کنار منظره زیبای دریا بهترین غذاها را میل نمایید.

ساحل کاتا پوکت

ساحل کاتا یکی از شیکترین سواحل پوکت است که در بین گردشگران تور پوکت بسیار محبوب است . با وجود همه فعالیت های گردشگری واقع در ساحل و اطراف آن ، ساحل کاتا هنوز بسیار زیبا است . در ساحل درختان casuarina زیادی قرار دارد که سایه شان ، آرامش بخش کسانی است که می خواهند به استراحت بپردازند. ساحل کاتا یکی از مکان های گردشگری این جزیره با زیبایی‌هایی مثال زدنی است.

ساحل لائم سینگ پوکت

ساحل لائم سینگ یکی از زیباترین سواحل جزیره پوکت است و تا همین اواخر نسبتا ناشناخته بود اما امروزه ساحل پر از گردشگران است . با وجود افزایش گردشگران ، ساحل هنوز کاملا خیره کننده است . این ساحل کمی کوچک بوده و تنها در حدود 300 متر است  و بسیار زیبا می‌باشد. شن و ماسه بسیار خوب، دره ساحلی و مکانی ایده آل برای شنا کردن از ویژگی های این ساحل در تور پوکت می‌باشد.

انتشار: 21 دی 1396 بروزرسانی: 1 آذر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 63

به "سواحل پوکت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سواحل پوکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید