شکست ناپذیرهای البرزی میزبان سربازهای جان سخت، ارومیه در کمین صدر

به گزارش تور تایلند ارزان، به گزارش خبرنگاران، از هفته هفدهم لیگ دسته اول امروز 9 بازی به صورت همزمان و از ساعت 14 شروع می گردد تا جدال 18 تیم حاضر در این مسابقات را ببینیم.

شکست ناپذیرهای البرزی میزبان سربازهای جان سخت، ارومیه در کمین صدر

از وبلاگ رابا دیدن فرمایید و کلی مقاله و خبر جالب مطالعه نمایید.

رقابتهای این هفته در حالی برگزار می گردد فاصله ها در بالای جدول قدری افزایش یافته و اندک اندک از تعداد تیم های در کورس کاسته می گردد. در حالی که تیم شکست ناپذیر گل ریحان با 30 امتیاز از 16 بازی در صدر قرار گرفته است، شگفتی سازان نود ارومیه با یک بازی کمتر 29 امتیازی و در مکان دوم قرار دارند. مس رفسنجان و فجر سپاسی هم با 15 بازی 27 امتیازی هستند و این چهار تیم قدری فاصله شان را با دیگر مدعیان افزایش داده اند.

در یکی از بازیهای حساس امروز، تیم صدر جدولی گل ریحان میزبان تیم سختکوش نیروی زمینی تهران است. تیمی که در هفته های اخیر راه افتاده و به سختی به رقبایش امتیاز می دهد. شاگردان محمد نصرتی در گل ریحان در صورت پیروزی در این ملاقات موقعیت صدرنشینی شان را در انتها این هفته هم حفظ می نمایند.

نود ارومیه تیم دوم جدول که می توان آن را شگفتی ساز مسابقات دانست، امروز میزبان استقلال خوزستان است. آبی های خوزستان که با سهراب بختیاری زاده متحول شده اند، بعد از پیروزی پر گل مقابل خوشه طلایی باید در ملاقات سخت دیگری مقابل نود ارومیه به میدان بروند. تیم ارومیه ای مترصد لغزش گل ریحان است تا بتواند جای این تیم را در صدر جدول بگیرد.

در ملاقات حساس دیگری بادران و مس رفسنجان که در زمره مدعیان قرار دارند با هم ملاقات می نمایند که نتیجه این ملاقات برای دیگر تیم های بالای جدول حساس و تاثیر گذار است.

ملوان که به تازگی نتایج خوبی گرفته و از انتهای جدول جدا شده، این موقعیت را دارد تا با پیروزی در ملاقات خانگی مقابل قشقایی یکی دو رده دیگر در جدول صعود کند.

برنامه ملاقاتهای امروز مسابقات لیگ یک به توضیح زیر است:

* بادران - مس رفسنجان

* فجر سپاسی - سپیدرود

* نود ارومیه - استقلال خوزستان

* گل ریحان - نیروی زمینی

* مس کرمان - شهرداری تبریز

* داماش گیلان - آلومینیوم اراک

* خوشه طلایی - سرخ پوشان

* آرمان گهر - رایکا

* ملوان - قشقایی

همه بازیهای امروز از ساعت 14 شروع می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 787

به "شکست ناپذیرهای البرزی میزبان سربازهای جان سخت، ارومیه در کمین صدر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکست ناپذیرهای البرزی میزبان سربازهای جان سخت، ارومیه در کمین صدر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید