طرح اقدام ملی در 55 شهر فارس شروع شده است

به گزارش تور تایلند ارزان، خبرنگاران/فارس معاون مسکن شهری بنیاد مسکن استان فارس خاطرنشان کرد که طرح اقدام ملی مسکن، در 55 شهر این استان شروع شده است.

طرح اقدام ملی در 55 شهر فارس شروع شده است

محمدرسول پروری در نشستی با آنالیز موقعیت های مسکن اقدام ملی در فارس، گفت: در مجموع 42 هزار و 58 نفر در این دو حوزه برای مسکن اقدام ملی نام نویسی نموده اند و تقاضای 11 هزار و 522 نفر هم در حال آنالیز است.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن فارس، او مسکن اقدام ملی را فرصتی برای خانه دار شدن طیف وسیعی از جامعه دانست و اضافه نمود: 3 هزار و 733 نفر تا کنون در دو حوزه فارس و لارستان آورده خود را واریز نموده اند که این اعتبار مناسبی برای شتاب بخشی به طرح های مسکن اقدام ملی است.

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن فارس ادامه داد: مسکن اقدام ملی در 55 شهر استان کلید خورده و شروع شده است. 13 شهر از این تعداد در حوزه لارستان متقاضی مسکن اقدام ملی هستند.

پروری در مورد متقاضیانی که در فهرست انتظار مسکن ملی به جای مانده اند هم گفت: کسانی که قبلا ثبت نام نموده اما پیروز نشدند ثبت نام را کامل نمایند، می توانند مجدذا برای ثبت نام اقدام نمایند. بعلاوه افرادی که مقداری از آورده اولیه که کف آن 40میلیون تومان است را واریز کردند، اگر اقدام به تکمیل آن نمایند، می توانند در منطقه ها اعلام شده ثبت نام نمایند و به پروژه ها معرفی شوند.

او خاطرنشان کذد؛ طرح اقدام ملی مسکن به اسم برنامه حمایتی به منظور تأمین مسکن اقشار فاقد مسکن که توان پرداخت اقساط تسهیلات و اقساط هزینه زمین را داشته باشند، در دست اجرا قرار گرفتخ است. این طرح بر اساس ظرفیت تأمین منابع و زمین در شهرها، برنامه ریزی شده است.

پروری با بیان اینکه آورده متقاضیان در طرح مسکن اقدام ملی استان و لارستان به بیش از 2088 میلیارد ریال رسیده، گفت: 1438 میلیارد ریال از این مقدار مربوط به شهرهای جنوبی فارس در حوزه لارستان است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 مهر 1400 بروزرسانی: 11 مهر 1400 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 1954

به "طرح اقدام ملی در 55 شهر فارس شروع شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح اقدام ملی در 55 شهر فارس شروع شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید