طوفان آرتور برق 250 هزار نفر از ساکنان شرق کانادا را قطع کرد

به گزارش تور تایلند ارزان، خبرنگاران: وقوع طوفان سهمگین آرتور در ایالت های شرقی کانادا موجب قطع برق بیش از 250 هزار نفر از ساکنان این منطقه شده است.

طوفان آرتور برق 250 هزار نفر از ساکنان شرق کانادا را قطع کرد

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از ایتارتاس؛ طوفان آرتور که ایالت های نووا اسکوتیا و نیو برونسویک و جزیره پرنس ادوارد را در نوردیده است خسارات زیادی را به این مناطق وارد نموده و موجب قطع برق بیش از 250 هزار نفر شده است.

بر اساس این گزارش تنها در ایالت نووا اسکوتیا برق بیش از 110 هزار نفر قطع شده و پیش بینی می گردد برق این مناطق طی 48 تا 72 ساعت آینده وصل خواهد شد. طوفان آرتور همچنین موجب بارش باران شدید در مناطق جنوب شرق کانادا شده است.

طوفان آرتور پیش از این نیز در ایالت کالیفرنیای شمالی آمریکا خسارات زیادی را بر جا گذاشته بود. سرعت این طوفان پس از عبور از ایالت های شرقی کانادا تا حدی کاهش یافته و با سرعت 90 کیلومتر در ساعت در حال حرکت به سوی خلیج سنت لورنس است.

مقام های رسمی کانادا اعلام کردند: بیش از 122 هزار نفر از ساکنان ایالت نووا اسکاتیا و بیش از 140 هزار نفر در ایالت نیو برونسویک با قطع برق روبرو شده اند. پیش بینی می گردد بارش شدید باران و وزش باد شدید در مناقطی از جنوب شرق کانادا امروز یکشنبه نیز ادامه یابد.

آرتور نخستین طوفان سهمگینی است که از اکتبر 2012 میلادی در آمریکا به وقوع پیوسته است. وقوع طوفان شدید اکتبر 2012 میلادی در ایالت های نیوجرسی و نیویورک بیش از 70 میلیارد دلار خسارت برجا گذاشته است.

ع

منبع: تسنیم
انتشار: 10 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 372

به "طوفان آرتور برق 250 هزار نفر از ساکنان شرق کانادا را قطع کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طوفان آرتور برق 250 هزار نفر از ساکنان شرق کانادا را قطع کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید