عذرخواهی سیمئونه بابت حرکت زشتش در بازی با یوونتوس

به گزارش تور تایلند ارزان، سرمربی تیم فوتبال اتلتیکومادرید بابت حرکت ناشایستی که در جریان مصاف خانگی اخیر تیم در لیگ قهرمانان اروپا انجام داد عذرخواهی کرد.

عذرخواهی سیمئونه بابت حرکت زشتش در بازی با یوونتوس

به گزارش خبرنگاران، دیه گو سیمئونه سرمربی تیم فوتبال اتلتیکومادرید در نشست خبری پیش از بازی فردا (یکشنبه) روخی بلانکو مقابل ویارئال در هفته بیست و پنجم لالیگای اسپانیا از آن دسته از افرادی که از دست او به خاطر ژست زشتش در جریان بازی چهارشنبه هفته گذشته مقابل یوونتوس آزرده خاطر شدند عذرخواهی کرد.

سیمئونه در جریان این بازی پس از آنکه تیمش از بانوی پیر پیش افتاد رو به طرفداران خودی حرکتی انجام داد که البته بی سابقه هم نبود. گفته می گردد اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) در حال آنالیز این موضوع است و امکان دارد برای سرمربی آرژانتینی اتلتیکو جریمه ای در نظر بگیرد.

سیمئونه گفت: همه می دانند که من اهل بهانه آوردن برای توجیه کارهایم نیستم و به همین دلیل از آن دسته از کسانی که از حرکت من در روز بازی مقابل یوونتوس ناراحت شده اند عذرخواهی می کنم. حرکت من فقط یک نوع ابراز احساسات بود، البته ابراز احساسات از نوع بدش. با آن ژست تنها احساسی که برای بازیکانم داشتم را بیان کردم. الان هم خودم اقدام به شرح و عذرخواهی درباره این موضوع کردم تا این داستان را همین جا انتها دهم.

سیمئونه در ادامه در پاسخ به سؤالی درباره ناکامی مهاجم تازه وارد تیمش آلوارو موراتا برای گلزنی و اینکه آیا او به خاطر مردود اعلام شدن دو گلش توسط VAR - یکی در دربی مقابل رئال مادرید و دیگری مقابل یوونتوس در لیگ قهرمانان - سرخورده شده است، گفت: سرخورده؟ موراتا تازه به جمع ما ملحق شده است. آلوارو راه طولانی در پیش دارد. ما به انرژی، قدرت و استقامت او احتیاج داریم. اگر به همین شیوه به کارش ادامه دهد، دیر یا زود گل هایش هم از راه خواهند رسید.

سیمئونه درباره ژستی که کریستیانو رونالدو، مهاجم یوونتوس در شب مصاف با اتلتیکو گرفت (نشان دادن عدد 5 به تعداد قهرمانی هایش در لیگ قهرمانان اروپا به طرفداران اتلتیکومادرید) اظهار اشت: من همه چیز را درک می کنم. من هم بخشی از بازی هستم و می دانم که چنین اتفاقاتی می تواند رخ دهد.

اتلتیکومادرید فردا از ساعت 18:45 به وقت تهران میزبان ویارئال است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 254

به "عذرخواهی سیمئونه بابت حرکت زشتش در بازی با یوونتوس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عذرخواهی سیمئونه بابت حرکت زشتش در بازی با یوونتوس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید