فرودگاه بین المللی پکن فعلا تعطیل شد

به گزارش تور تایلند ارزان، ایسنا نوشت: در راستای اقداماتی برای مقابله با شیوع ویروس کرونا وارداتی از کشورهای دیگر، کلیه پروازهای بین المللی به مقصد پکن از فردا (دوشنبه) برای کنترل شدن به فرودگاه های دیگر چین منتقل می شوند.

فرودگاه بین المللی پکن فعلا تعطیل شد

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرگزاری رویترز، شرکت هواپیمایی چین خاطرنشان کرد به دلیل ترس از آغاز دومین موج شیوع ویروس کرونا که در ماه دسامبر 2019 در شهر ووهان چین آغاز شد و به کل دنیا منتقل شد، قرار است از دوشنبه تمامی پروازهای بین المللی به مقصد پکن را برای کنترل های بهداشتی اولیه مسافران به فرودگاه های دیگر این کشور بفرستد.

مقامات چینی در روزهای اخیر از تعداد زیاد افراد مبتلا به ویروس کرونا که به چین سفر می نمایند خبر داده است. براساس گزارش کمیسیون ملی بهداشت چین، از 46 بیمار جدید در این کشور به جز یک تن، همگی از مسافران مبتلایی بوده اند که وارد این کشور شده اند.

در بیانیه شرکت هواپیمایی چین اعلام شد، پروازهای بین المللی به مقصد پکن به 12 فرودگاه منتخب دیگر شهرها تغییر جهت می دهند تا مسافران آزمایش شوند و مسافرانی که بیمار نباشند می توانند دوباره سوار هواپیما شده و به پایتخت سفر نمایند.

310311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 21 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 1015

به "فرودگاه بین المللی پکن فعلا تعطیل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرودگاه بین المللی پکن فعلا تعطیل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید