آشنایی با فرودگاه کوالالامپور مالزی

به گزارش تور تایلند ارزان، فرودگاه اصلی مالزی در شهر کوالالامپور واقع است که انقدر بزرگ و مجهز طراحی شده که از پس شهری توسعه یافته همچون کوالالامپور بر بیاید، آشنایی با این فرودگاه کمک میکند که در آنجا سردرگم نشوید و به راحتی و سر موقع به پروازتان برسید.

آشنایی با فرودگاه کوالالامپور مالزی

بسیاری از مسافران، فرودگاه کشور مقصد را به خوبی نمی شناسند و همین یکی از دلایل سردرگمی آنها می شود. در این مطلب می خواهیم به شما فرودگاه مالزی را بشناسانیم تا در صورتی که در تور مالزی در این فرودگاه به مشکلی خوردید مثلا از پروازتان جا ماندید، بخش های مختلف آن را بشناسید و بتوانید راهتان را راحت پیدا کنید.

اطلاعات فرودگاه مالزی

فرودگاه بین المللی مالزی، در شهر کوالالامپور پایتخت این کشور قرار دارد و با نام KLIA شناخته می شود. این فرودگاه به مرکز شهر بسیار نزدیک است و تا آن فقط به اندازه 1 ساعت رانندگی فاصله است. KLIA، یک فرودگاه مدرن در جنوب شهر کی ال است و به دلیل خدمات بالا و با کیفیت، جایزه های های زیادی را توانسته از آن خود کند. اگر کلمه فرودگاه شما را یاد یک جای شلوغ و پر هرج و مرج می اندازد، درباره فرودگاه مالزی باید این تصور را از ذهنتان بیرون کنید. به محض اینکه وارد آن می شوید، با یک فضای آرام و خوشیاند روبرو می شود و طوری که انگار که اصلا یک فرودگاه نیست. فرودگاهی که برنده جایزه شده است در دنیا، این فرودگاه به عنوان یکی از 5 فرودگاه برتر شناخته می شود و تا حالا جوایز زیادی برده است. این فرودگاه تقریبا قدمت خوبی دارد و تاریخ ساخت آن به سال 1998 برمی گردد. جالب است بدانید که این فرودگاه، اولین فرودگاهی در دنیا است که توانسته گواهینامه زمین سبز را دریافت کند. این فرودگاه پر از درختان سبز خوش رنگ است و اتفاقا شعار معروفی تحت عنوان فرودگاه در جنگل، جنگل در فرودگاه هم دارد. دلیل آن، جنگل گسترده و عظیمی از درختان نخل است که در اطراف فرودگاه قرار دارد. جالب است بدانید در همان ابتدای ورود به فرودگاه روح تور مالزی را که با جنگل و درخت پیوند خورده است، می توانید احساس کنید و این یکی از خوشایندترین و دلچسب ترین ویژگی هایی است که باعث قرارگیری آن در فهرست بهترین فرودگاه های دنیا شده است. فضای فرودگاه، یک منطقه وسیع است و دارای 2 ترمینال است که یکی از آنها به عنوان ترمینال اصلی شناخته می شود. رستوران هایی که داخل این فرودگاه هستند اکثرا 24 ساعته هستند و در نتیجه می توانید تا هر زمانی بخواهید در فرودگاه بمانید. اگر می خواهید مدت زیادی در فرودگاه بمانید بهتر است همراهتان پتو داشته باشید چون کمی سرد می شود. علاوه بر اینها، فرودگاه دارای وای فای رایگان است و در تمام قسمت های آن می توانید از این سرویس استفده کنید.

نکاتی درباره فرودگاه

اگر خواستید شب را در فرودگاه بمانید، بهتر است ترمینال اصلی را انتخاب کنید چرا که امکانات بیشتری دارد. در صورت اقامت در ترمینال شماره 2، می توانید در راهروی ورودی بمانید چون کف آن فرش دارد و زیاد هم شلوغ نیست. اگر فکر کردید باید حمام بروید، می توانید با پرداخت مبلغی، از حمام فرودگاه استفاده کنید. علاوه بر ایم در این فرودگاه هتل های زیادی هم وجود دارد که می توانید از آنها برای استراحت استفاده کنید.

انتشار: 20 اردیبهشت 1397 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 82

به "آشنایی با فرودگاه کوالالامپور مالزی" امتیاز دهید

1 کاربر به "آشنایی با فرودگاه کوالالامپور مالزی" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با فرودگاه کوالالامپور مالزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید