فیلم لایو اکشن افسانه زلدا با همکاری نینتندو و سونی ساخته می گردد

به گزارش تور تایلند ارزان، کمپانی نینتندو (Nintendo) به تازگی در اقدامی شگفت انگیز از ساخت فیلم لایو اکشن افسانه زلدا (The Legend of Zelda) خبر داده است.

فیلم لایو اکشن افسانه زلدا با همکاری نینتندو و سونی ساخته می گردد

این فیلم مورد انتظار به وسیله کارگردان و تهیه کننده مشهور بازی در نینتندو یعنی شیگرو میاموتو (Shigeru Miyamoto) و مدیر شرکت Arad Productions، آوی آراد (Avi Arad) فراوری خواهد شد. کارگردانی آن نیز بر عهده وس بال (Wes Ball) است. او بیشتر برای کارگردانی سه گانه Maze Runner که بر اساس مجموعه رمان های جیمز داشنر ساخته شده، شناخته می گردد. او بعلاوه کارگردانی فیلم Kingdom of the Planet of the Apes را بر عهده دارد که چهارمین قسمت از سری سیاره میمون ها محسوب شده و برای اکران در سال آینده میلادی برنامه ریزی شده است.

اقتباس افسانه زلدا به وسیله نینتندو و سونی پیکچرز اینترتینمنت (Sony Pictures Entertainment) از نظر مالی تامین خواهد شد و لازم به ذکر است که بیش از 50 درصد بودجه آن به وسیله نینتندو تامین می گردد. در این میان پخش جهانی به وسیله سونی پیکچرز انجام خواهد شد. با توجه به این موضوع به نظر می رسد که نینتندو تاثیر زیادی بر روند ساخت این فیلم خواهد داشت.

آوی آراد در طول سال ها در فیلم های پیروز متعددی به عنوان تهیه کننده ایفای نقش نموده که از بین آن ها می توان به Spider-Man: Into the Spider-Verse و دنباله آن و سه گانه نو اسپایدرمن اشاره نمود. او بعلاوه روی فیلم های آینده از جمله کریون شکارچی و فیلم اقتباسی بوردرلندز کار می نماید. بعضی گزارش ها نیز نشان می دهند که درک کانولی (Derek Connolly) نویسنده دنیای ژوراسیک در حال نوشتن فیلمنامه است.

شیگرو میاموتو در توییتی نوشت:

با توجه به گفته میاموتو به نظر می رسد که ایده ساخت این لایو اکشن چندین سال است که شکل گرفته و باید دید که در نهایت به چه سرنوشتی دچار خواهد شد.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 21 آبان 1402 بروزرسانی: 21 آبان 1402 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 2441

به "فیلم لایو اکشن افسانه زلدا با همکاری نینتندو و سونی ساخته می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم لایو اکشن افسانه زلدا با همکاری نینتندو و سونی ساخته می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید