قلعه نویی را نباید فراموش کنید!

به گزارش تور تایلند ارزان، خبرنگاران: هفته هشتم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران در شرایطی عصر روز گذشته شروع شد که همه نگاه ها معطوف به استادیوم آزادی و جدال تیم های استقلال و پرسپولیس بود. با این حال این هفته از رقابت ها یک چهره ویژه داشت: امیر قلعه نویی.

قلعه نویی را نباید فراموش کنید!

به گزارش خبرنگاران، قلعه نویی که از ابتدای رقابت های این فصل به علت محرومیت سه ماهه امکان نشستن روی نیمکت را نداشت، با تعلیق محرومیتش، در روزی که گل گهر باید با سپاهان بازی می کرد، روی نیمکت برگشت تا برای اولین بار در فصل بیست و یکم، از کنار زمین تیمش را راهنمایی کند. قلعه نویی که سال جاری تیمش را برای قهرمانی در لیگ برتر بسته، در جدال برابر سپاهان، تیم سابقش، انگیزه زیادی داشت و نهایتا پیروز شد با نتیجه درخور و جالب توجه 4 بر 2، صدرنشین لیگ برتر، پیش از آغاز رقابت های این هفته را شکست دهد و به صدر جدول برسد.

قلعه نویی و تیمش که هنوز در این فصل شکستی نخورده اند، با همین نتیجه 16 امتیازی شدند و به لطف فزونی در بازی رودررو، بالاتر از سپاهان به صدر جدول لیگ رسیدند. در روزی که همه نگاه ها معطوف به دربی تهران و بازی استقلال و پرسپولیس بود، کسی قلعه نویی را ندید، ولی او گل گهر را به صدر جدول برده و تا خاتمه رقابت های این هفته، صدرنشینی تیمش تهدید نخواهد شد.

منبع: فرارو
انتشار: 19 دی 1400 بروزرسانی: 19 دی 1400 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 2063

به "قلعه نویی را نباید فراموش کنید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قلعه نویی را نباید فراموش کنید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید