قهرمانی بایرن مونیخ در فصل کرونایی، پاریس بی جام در قاره سبز

به گزارش تور تایلند ارزان، به گزارش خبرنگاران، ملاقات فینال لیگ قهرمانان اروپا در فصل جاری از ساعت 23:30 بین تیم های فوتبال بایرن مونیخ آلمان و پاری سن ژرمن فرانسه در استادیوم استادیو دالوز شهر لیسبون پرتغال برگزار گردید که این ملاقات با پیروزی یک بر صفر بایرن مونیخ به اتمام رسید.

قهرمانی بایرن مونیخ در فصل کرونایی، پاریس بی جام در قاره سبز

با ما همراه باشید و با تور فرانسه ارزان از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

کینگزلی کومان (58) برای بایرن مونیخ گلزنی کرد.

فینال لیگ قهرمانان اروپا در حالی امشب برگزار گردید که شیوع جهانی بیماری کرونا باعث تعویق این بازی ها برای چند ماه متوالی در قاره سبز شد. دیداری که با حذف غول های قدیمی باشگاهی اروپا بین تیم های بایرن و پی.اس. جی برگزار گردید تا تقابل شاگردان هانس دیتر فلیک در بایرن با توماس توخل تمام توجهات را به خود جلب کند.

بایرنی ها در حالی به پیروزی در این مسابقه رسیدند که برای اولین بار در تاریخ این رقابت ها تمام بازی های خود را با برد پشت سر گذاشتند.

پاری سن ژرمن نیز به عنوان چهل و یکمین تیم به فینال این رقابت ها رسید تا اولین شانس خود را برای بالا بردن مهم ترین تورنمنت فوتبال باشگاهی اروپا بسنجد.

بایرن مونیخ که برای یازدهمین بار در فینال اروپا حضور داشت قبل از این بازی توانسته بود پنج بار طعم قهرمانی را بچشد. البته رکورد رئال مادرید در این رقابت ها با 13 قهرمانی بقدری متفاوت از سایر باشگاه هاست که کمتر تیمی می تواند خیلی زود به کهکشانی های مادرید نزدیک گردد. پس از رئال مادرید، آث میلان با هفت و لیورپول با 6 قهرمانی در رتبه های بعدی بیشترین جام ها قرار دارند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 1286

به "قهرمانی بایرن مونیخ در فصل کرونایی، پاریس بی جام در قاره سبز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قهرمانی بایرن مونیخ در فصل کرونایی، پاریس بی جام در قاره سبز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید