لژیونرهای هندبال تمایلی به حضور در تیم ملی ندارند؟

به گزارش تور تایلند ارزان، سرمربی تیم ملی هندبال مردان می گوید لژیونرهایی که تمایل به همراهی تیم ملی ندارند به تیم دعوت نمی شوند و تصمیم گیری در خصوص آنها بر عهده فدراسیون است.

لژیونرهای هندبال تمایلی به حضور در تیم ملی ندارند؟

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی هندبال مردان ایران 26 دی تا 7 بهمن به مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی جام جهانی اعزام می گردد. علیرضا حبیبی سرمربی تیم ایران در خصوص برنامه آماده سازی تیم ملی به خبرنگاران گفت: مسابقات لیگ برتر آدینه، 15 آذر متوقف می گردد و بازیکنان در اختیار تیم ملی قرار می گیرند. سه اردوی تدارکاتی قبل از قهرمانی آسیا داریم که اردوی اول هفته آینده و پس از اتمام لیگ شروع می گردد و بدون حضور لژیونرها است چون آنها تا اواخر دی درگیر مسابقات باشگاهی خود هستند و دهه سوم دی به تیم اضافه می شوند.

او در این مورد اضافه کرد: اردوی اول را با بازیکنان داخلی کار می کنیم و لژیونرها از اردوی دوم به تیم اضافه می شوند. در ادامه یک اردوی دیگر برگزار می کنیم و سپس به کویت اعزام می شویم.

سرمربی تیم ملی هندبال در خصوص برگزاری اردوی تدارکاتی قبل از اعزام به مسابقات اعلام کرد: فدراسیون در حال رایزنی است تا برای اردوی دوم و سوم با چند تیم خوب بازی تدارکاتی داشته باشیم تا تیم را برای شرکت در مسابقات آماده کنیم.

از همه ظرفیت هندبال کشور برای قهرمانی آسیا استفاده می کنیم

او در پاسخ به این سوال که کمیته فنی تصمیم گیری برای حضور لژیونرها در تیم ملی را به شما واگذار نموده است آیا به همراهی آنها احتیاج دارید؟ گفت: مسابقات قهرمانی آسیا بسیار با اهمیت و انتخابی مسابقات جهانی است و چهار سهمیه جهانی توزیع می گردد، در نتیجه مسابقات بسیار مهمی است و تمام کوشش مان را می کنیم تا با تمام پتانسیل بهترین تیم را به مسابقات اعزام کنیم. از بازیکنانی که شایستگی حضور در تیم ملی را دارند و مسئله ای برای همراهی تیم ملی ندارند، استفاده می کنیم. کوششمان بر این است که از تمام ظرفیت هندبال کشور برای این مسابقات استفاده کنیم.

حبیبی در واکنش به اینکه شنیده می گردد بعضی از لژیونرها تمایلی برای همراهی تیم ملی ندارند، اعلام کرد: هر کسی تمایل نداشت شرکت نمی کند و تصمیم گیری در خصوص او به عهده فدراسیون است. بازیکنان شایسته ای که با تمام وجود، عشق، علاقه و انگیزه جهت سربلندی نام کشورشان در عرصه های بین المللی در تیم ملی حاضر می شوند باعث دلگرمی و تقویت بیش از پیش تیم ملی هستند.

کارمان برای صعود از مرحله دوم سخت است

او در خصوص شانس ایران برای کسب سهمیه مسابقات جهانی اعلام کرد: 13 تیم در این دوره از مسابقات حضور دارند و مسابقات برای کشورهای حاضر بسیار مهم است. در مرحله اول با نیوزلند و بحرین همگروه هستیم که در روز اول استراحت می کنیم. در ادامه با نیوزلند بازی داریم و سپس به مصاف بحرین می رویم. صعود از مرحله اول دور از دسترس نیست اما در مرحله دوم که رقابت هشت تیم شروع می گردد کار بسیار سختی داریم چون تیم های صاحب نامی مثل بحرین، قطر، کره جنوبی، کویت، عربستان، ژاپن و امارات به دور دوم صعود می نمایند و کارمان در این مرحله سخت است.

حبیبی در انتها گفت: امیدوارم دوره آماده سازی مناسب و بازی های تدارکاتی قدرتمندی را با حضور همه ظرفیت های خوب کشورمان داشته باشیم و با آمادگی، هماهنگی و انسجام بیشتری در مسابقات شرکت کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 751

به "لژیونرهای هندبال تمایلی به حضور در تیم ملی ندارند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لژیونرهای هندبال تمایلی به حضور در تیم ملی ندارند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید