ماجرای هدیه سرکاری خبرنگار ایتالیایی به پمپئو چه بود؟ ، فیلم اهدای پنیر پارمزان به پمپئو را ببینید

به گزارش تور تایلند ارزان، یک روزنامه نگار ایتالیایی در اعتراض به سیاست های آمریکا در وضع تعرفه های مالیاتی بر کالاهای اروپایی یک تکه پنیر پارمزان به مایک پمپئو هدیه داد. این خبرنگار از پمپئو خواست تا پنیر را برای دونالد ترامپ ببرد.

ماجرای هدیه سرکاری خبرنگار ایتالیایی به پمپئو چه بود؟ ، فیلم اهدای پنیر پارمزان به پمپئو را ببینید

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش یورونیوز، مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا در سفر به ایتالیا با جوزپه کونته، نخست وزیر این کشور دیدار کرد. در جریان نشست مطبوعاتی همین دیدار در روز سه شنبه یکم اکتبر بود که آلیس مارتینلی، روزنامه نگار یک نشریه طنز یک پاکت پنیر پارمزان اصل به آقای پمپئو هدیه داد.

او به ایتالیایی خطاب به پمپئو گفت: هدیه ای ایتالیایی برای شما دارم. نخست وزیر ایتالیا می داند درباره چه حرف می زنم. این هدیه یک تکه پنیر پارمزان است که ما آنرا با تمام وجود تهیه می کنیم.

آقای پمپئو که تا نیمه داستان متوجه ماجرا نشده بود، مدام از این خانم تشکر می کرد تا اینکه با مداخله نخست وزیر ایتالیا و دخالت نیروهای امنیتی خانم خبرنگار به بیرون سالن راهنمایی شد. وزیر خارجه آمریکا در طول این لحظات سعی کرد لبخند را ب چهره خود حفظ کند.

آمارها نشان می دهد ایتالیا در سال 2018 بیش از 10 هزار تن پنیر پارمزان صادر نموده بود. تخمین زده می گردد با وضع تعرفه های جدید میزان صادرات پارمزان به آمریکا دستکم 80 درصد کاهش پیدا کند.

فیلم این ماجرا را در زیر ببینید:

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی کند.

فایل آن را از اینجا دانلود کنید: video/mp4

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 14 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 480

به "ماجرای هدیه سرکاری خبرنگار ایتالیایی به پمپئو چه بود؟ ، فیلم اهدای پنیر پارمزان به پمپئو را ببینید" امتیاز دهید

1 کاربر به "ماجرای هدیه سرکاری خبرنگار ایتالیایی به پمپئو چه بود؟ ، فیلم اهدای پنیر پارمزان به پمپئو را ببینید" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجرای هدیه سرکاری خبرنگار ایتالیایی به پمپئو چه بود؟ ، فیلم اهدای پنیر پارمزان به پمپئو را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید