مارکینیوش: دو گل احمقانه خوردیم، می توانیم باخت به منچسترسیتی را جبران کنیم

به گزارش تور تایلند ارزان، کاپیتان تیم فوتبال پاری سن ژرمن می گوید باور دارد که تیمش می تواند باخت خانگی برابر منچسترسیتی در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان را جبران کند.

مارکینیوش: دو گل احمقانه خوردیم، می توانیم باخت به منچسترسیتی را جبران کنیم

به گزارش خبرنگاران، مارکینیوش مدافع میانی برزیلی پاری سن ژرمن شب گذشته (چهارشنبه) تیمش را در بازی خانگی دور رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر منچسترسیتی پیش انداخت اما گل او نه تنها برای پیروزی PSG کافی نبود، بلکه تیم میزبان در سرانجام 2 بر یک باخت.

کاپیتان برزیلی پاریسی ها درباره علت باخت تیمش گفت: در نیمه دوم بیش از اندازه عقب کشیدیم، آنقدر که دیگر نمی توانستیم حمله کنیم. سیتی هجومی تر بازی کرد. در بازی برگشت باید در هر دو نیمه مسابقه ثبات داشته باشیم. هنوز 90 دیگر از این بازی مانده است. باید برویم و آنالیز کنیم ببینیم نقطه ضعف مان کجا بود که اینگونه به دردسر افتادیم. در بازی های دیگر هم مشکلاتی داشتیم اما در ادامه می توانستیم دوباره بر بازی سوار شویم اما در این بازی اینطور نشد و دو گل احمقانه خوردیم. اینها همان جزئیاتی هستند که اگر مورد توجه قرار نگیرند به ضررتان تمام می گردد. برای بازی برگشت به یک ذهنیت خوب احتیاج داریم و باید با انگیزه ارائه بهترین عملکرد ممکن به میدان برویم.

مارکینیوش در سرانجام درباره شانس تیمش برای صعود به فینال (پاری سن ژرمن باید با دو گل اختلاف سیتی را در منچستر شکست دهد تا صعود کند) گفت: اگر باور نداشته باشیم که می توانیم صعود کنیم، اصلاً دلیلی ندارد که به آنجا سفر کنیم. ما باید با ذهنیت یک جنگجو به میدان برویم تا صعود کنیم. امشب هم خیلی به کسب پیروزی نزدیک بودیم. الان وقت شک و تردید داشتن نیست. باید نقاط ضعف مان را رفع کنیم. ما هرآنچه برای جبران این باخت در بازی برگشت لازم باشید را داریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 خرداد 1400 بروزرسانی: 10 خرداد 1400 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 1780

به "مارکینیوش: دو گل احمقانه خوردیم، می توانیم باخت به منچسترسیتی را جبران کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مارکینیوش: دو گل احمقانه خوردیم، می توانیم باخت به منچسترسیتی را جبران کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید