مجوز فعالیت 4 دفتر خدمات مسافرتی در خوزستان باطل شد

به گزارش تور تایلند ارزان، سرپرست معاونت گردشگری خوزستان گفت: با رأی کمیسیون فنی نظارت بر تأسیس و فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی استان، پروانه فعالیت دو شرکت و دو دفتر خدمات مسافرتی در شهرستان های اهواز و ایذه باطل شد.

مجوز فعالیت 4 دفتر خدمات مسافرتی در خوزستان باطل شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان، غلام شجاعی دراین باره اظهار کرد: بر اساس این رأی، مجوز فعالیت بند ب شرکت های خدمات مسافرتی و گردشگری جهان رهیاب به مدیرعاملی مسعود میاحی و فرید گشت جنوب به مدیرعاملی فائیزه منشیدی در شهرستان اهواز و همچنین دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری خورشید سیر خوزستان به مدیریت آزیتا بیژنی در شهرستان اهواز و ایرانیان به مدیریت فرهاد سعیدیان در شهرستان ایذه باطل شده است.

او بابیان این که مجوز این واحدها به دلیل تخلف های متعدد باطل شده است، افزود: این دفترها و شرکت ها، نواقص و کاستی های اعلام شده را مطابق مفاد آئین نامه نظارت بر تأسیس و فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی هوایی، سیاحتی و زیارتی کشور در مدت زمان تعلیق برطرف نکردند و حکم ابطال مجوز برای آن ها صادرشد.

سرپرست معاونت گردشگری خوزستان اظهار کرد: بر اساس این رأی، از این به بعد فعالیت این دفاتر و شرکت های خدمات مسافرتی درزمینهٔ اخذ ویزا، تنظیم و انجام مسافرت گروهی داخلی و خارجی، ذخیره مکان و هرگونه خدمات ایران گردی و جهانگردی غیرقانونی و تخلف محسوب می شود.

او با اشاره به این که یکی از اهداف اصلی این معاونت ارج نهادن به دفاتری است که به شکل منظم و قانونی در راستای توسعه گردشگری استان قدم برمی دارند، شرح داد: دفاتر بخش مهمی از زنجیره توسعه گردشگری در استان محسوب می شوند و لازم است در این زمینه بهره وری فعالیت آن ها افزایش پیدا کند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 21 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 599

به "مجوز فعالیت 4 دفتر خدمات مسافرتی در خوزستان باطل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجوز فعالیت 4 دفتر خدمات مسافرتی در خوزستان باطل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید