مدیرعامل مس رفسنجان: ربیعی می ماند، تمرکزتان را روی تیم خودتان بگذارید

به گزارش تور تایلند ارزان، مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان با حمایت از سرمربی این تیم گفت: مربیانی که ظاهراً علاقه زیادی به نزدیک شدن به مس دارند، تمرکزشان را روی تیم خودشان بگذارند.

مدیرعامل مس رفسنجان: ربیعی می ماند، تمرکزتان را روی تیم خودتان بگذارید

به گزارش خبرنگاران و به نقل از بخش رسانه ای تیم فوتبال مس رفسنجان، در روزهای اخیر شایعات عجیبی پیرامون تغییر در کادر فنی باشگاه مس رفسنجان منتشر شده که همین موضوع، واکنش تند مدیرعامل این باشگاه را به دنبال داشته است.

مجید زیندینی درباره این موضوع گفت: متأسفانه نتایج اخیر تیم ما باعث سوءاستفاده عده ای از سودجویان شده و بارها اخبار نادرستی درباره تیم مس، کادر فنی و حتی شخص بنده منتشر شده است. این در حالی است که ما کل فصل را در نظر می گیریم؛ نه فقط چند هفته اخیر را. با در نظر دریافت نتایج کل فصل، مس به عنوان یک تیم تازه لیگ برتری شده، اما قابل احترام این فصل از مسابقات در مجموع نتایج قابل قبولی گرفته و از عملکرد مجموعه تیم و در رأس آن محمد ربیعی، رضایت کامل داریم.

وی ادامه داد: به عنوان مدیرعامل تیم مس رفسنجان اعلام می کنم که نه تنها محمد ربیعی تا انتهای این فصل در کنار مس به کارش ادامه می دهد، بلکه قرارداد فصل آینده او هم پس از پایان نیم فصل رسمی شده و ما با نظرات مستقیم ایشان در حال برنامه ریزی برای حضور بهتر در رقابت های فصل آینده و ادامه موفقیت آمیز برنامه سه ساله مان با ایشان هستیم.

مدیرعامل مس رفسنجان با اشاره به عملکرد نادرست برخی مربیان و رسانه های منتسب به آنها برای مطرح کردن نام خود به عنوان گزینه هدایت سایر تیم ها ادامه داد: بهتر است این دست از مربیان که ظاهراً علاقه زیادی به نزدیک شدن به مس دارند، تمرکزشان را روی تیم خودشان بگذارند تا علاوه بر حفظ فضای سالم لیگ برتر، از ورود حواشی به تیم خودشان و سایر تیم ها نیز جلوگیری شود.

وی تأکید کرد: در حالی که در هفته های اخیر شایعاتی درباره استعفای شخص بنده نیز مطرح شده بود، در اولین تمرین تیم پس از بازی مقابل سپاهان حاضر شدم تا بگویم هیچ برنامه ای برای جدایی من، محمد ربیعی و هیچ کس دیگری از مجموعه مس رفسنجان وجود ندارد و با ادامه پُرقدرت تمرینات و مسابقات در کنار هم، به لطف خدا لیگ را با عملکردی قابل دفاع به پایان می رسانیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 خرداد 1400 بروزرسانی: 29 خرداد 1400 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 1804

به "مدیرعامل مس رفسنجان: ربیعی می ماند، تمرکزتان را روی تیم خودتان بگذارید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیرعامل مس رفسنجان: ربیعی می ماند، تمرکزتان را روی تیم خودتان بگذارید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید