مسن ترین بازیکن دربی چه کسی است؟

به گزارش تور تایلند ارزان، رضا عنایتی با 39 سال و23 روز مسن ترین بازیکن تمام ادوار دربی پایتخت است و بعد از او نیلسون کوریا با 39 سال و حدود 300 روز در این باره مرد دوم است، اما در دربی اخیر سید جلال حسینی خودش را به این 2 نفر نزدیک و نزدیک تر می نماید.

مسن ترین بازیکن دربی چه کسی است؟

سیدجلال حسینی متولد بهمن ماه سال 60 است ودر شهریور ماه سال جاری هنوز حتی به 38 سال و 200 روز نخواهد رسید بنابر این برای شکستن رکورد نیلسون و عنایتی باید منتظر بمانیم تا بعد از اسفند ماه سال جاری سید جلال حسینی در صورت حضور در میدان رکورد دار تمام ادوار مسابقات فوتبال دربی باشد.

سید جلال حسینی در صورت بازی در روز های 10 اسفند ماه سال جاری به بعد از این رکورد عبور خواهد نمود. او در مسابقات مختلف دربی رکورد دیگری هم داشته و7 بار کاپیتان پرسپولیس بوده است.

سیدجلال در صورت حضور در دربی و کاپیتانی تیم فوتبال پرسپولیس بودن، با رکورد 8 کاپیتانی با کریم باقری مساوی خواهد نمود و در صورت ادامه فرایند خود در دربی با رکورد 9 کاپیتانی هم مساوی می نماید. رکوردی که در اختیار مرحوم همایون بهزادی بوده است.

البته رکورد بیشترین کاپیتانی در دربی نه برای پرسپولیسی ها که متعلق به یک استقلالی یعنی علی جباری است. مردی که در ادوار مختلف دربی 11 بار کاپیتانی تیم فوتبال استقلال تهران را در سال های 46 تا 55 عهده دار بوده است.

منبع: فرارو
انتشار: 23 مهر 1399 بروزرسانی: 23 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 1329

به "مسن ترین بازیکن دربی چه کسی است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسن ترین بازیکن دربی چه کسی است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید