تور ارمنستان: معرفی غذاهای مشترک ایران و ارمنستان در قالب یک جشنواره

به گزارش تور تایلند ارزان، خبرگزاری مهر/ براساس آخرین گزارشات منتشر شده، معرفی غذاهای مشترک ایران و ارمنستان در قالب یک جشنواره صورت می پذیرد.

تور ارمنستان: معرفی غذاهای مشترک ایران و ارمنستان در قالب یک جشنواره

با ما سفر کنید و با تور ارمنستان از کشور جذاب همسایه دیدن کنید و شهر زیبای ایروان را ببینید.

نشست گردشگری خوراک با عنوان میز تخصصی گرمنوش و سردنوش ها با حضور مدیرکل گردشگری داخلی و فعالانی از حوزه راهنمایان گردشگری دفتر خدمات مسافرتی و رستوران های زنجیره ای و کارشناسان خوراک برگزار گردید.

مک وارطونسیان، نماینده سفارت ارمنستان و دبیر میز گردشگری خوراک ملل در وزارت میراث فرهنگی در این نشست گفت: جشنواره گردشگری خوراک، سوغات و صنایع دستی ایران و ارمنستان روز بیستم و بیست و یکم مرداد در شهر سیسیان و ایروان برگزار می گردد.

وی گفت: ارمنستان بازار هدف ایران است و اشتراکات تاریخی، فرهنگی، سیاسی و غذایی بسیاری بین این دو کشور وجود دارد که می تواند آغازی برای مراودات گردشگری دو کشور باشد. هدفمان از برگزاری این جشنواره این است که خوراک های مشترک و مربوط به زمان هخامنشیان و اورارتوها به نمایش گذاشته گردد. در کنار آن صنایع دستی هر دو کشور معرفی خواهد شد. این جشنواره برای اولین بار در ارمنستان برگزار می گردد و در دوره های بعد ایران میزبان خواهد بود. این جشنواره در واقع با همکاری بخش خصوصی و سفارت ارمنستان و با همکاری فدراسیون گردشگری ارمنستان برگزار خواهد شد.

بعلاوه، در این برنامه نمایندگانی از بخش خصوصی، آژانس های مسافرتی و فعالان گردشگران خوراک از ایران حضور پیدا می نمایند.

منبع: همگردی
انتشار: 15 مرداد 1401 بروزرسانی: 15 مرداد 1401 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 2256

به "تور ارمنستان: معرفی غذاهای مشترک ایران و ارمنستان در قالب یک جشنواره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارمنستان: معرفی غذاهای مشترک ایران و ارمنستان در قالب یک جشنواره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید