معرفی هتل مریوت ایرپورت تورنتو ، 4 ستاره

به گزارش تور تایلند ارزان، هتل مریوت ایرپورت تورنتو | Toronto Airport Marriott Hotel

این هتل که در انتاریو واقع شده، دارای 424 اتاق در 9 طبقه می باشد، از فرودگاه بین المللی تورنتو پریسون 1.6 کیلومتر و از مرکز شهر 24 کیلومتر فاصله دارد. سرزمین عجایب کانادا و پارک ماجراجویی نیز در فاصله 15 دقیقه رانندگی هتل واقع شده است. مرکز کنگره تورنتو نیز چند دقیقه از هتل فاصله دارد. هتل مریوت ایرپورت تورنتو Toronto Airport Marriott Hotel نیز شامل رستوران و کافه می باشد و یک انتخاب عالی برای مسافران است که علاقه مند به گشت و گذار، سرگرمی و خرید هستند. این بار مجله خبرنگاران خصوصیات هتل مریوت ایرپورت تورنتو مانند خدمات رفاهی، تفریحی، موقعیت و فاصله آن تا دیدنی های تورنتو را شرح داده و آنالیز می نماید.

معرفی هتل مریوت ایرپورت تورنتو ، 4 ستاره

برای دریافت خدمات ویزای کانادا با مجربترین کارشناسان کشور همراه باشید.

خدمات رفاهی هتل مریوت ایرپورت تورنتو

از جمله خدمات و امکانات مهم این هتل 4 ستاره، خدمات برگزاری رویدادها با فضایی به مساحت 2427 متر مربع شامل سالن کنفرانس و 23 اتاق جلسه می باشد، امکان دسترسی به خدمات یاری تور و بلیط، مرکز تجاری 24 ساعته، مغازه های هدیه یا دکه روزنامه فروشی را دارید. صبحانه با پرداخت مبلغی در دسترس شما خواهد بود، شما می توانید سرویس خشکشویی و سرویس حمل و نقل داخل شهری را در دسترس خود داشته باشید، کافی شاپ و یک کافه در هتل است که در آن مهمانان می توانند از نوشیدنی هایش لذت ببرند، علاوه بر این مناطق عمومی با دسترسی به اینترنت بی سیم مجهز شده اند. دستگاه فکس و فتوکپی نیز در اختیار شماست، آسانسور و بالابر نیز از دیگر تجهیزات هتل می با شد. میز پذیرش هتل به شما صندوق امانات، خدمات عروسی، خدمات نگهبانی، انبار چمدان و تحویل به موقع اتاق را ارائه می دهد و پارکینگ با هزینه اضافی در دسترس است. در نظر داشته باشید که نمی توانید حیوانات خانگی خود را به هتل بیاورید. روزنامه رایگان در لابی و تلویزیون در مناطق عمومی هتل موجود است. در هر صورت اگر مسئله ای و سوالی داشتید می توانید آن را با میز پذیرش مطرح کنید. خدمات نظافتی اتاق رایگان بوده و ورود به این هتل تورنتو از ساعت 4:00 بعد از ظهر تا ساعت 12:00 شب می باشد و برای خروج، حتما باید تا ساعت 12 ظهر اتاق خود را تحویل دهید.

امکانات تفریحی هتل مریوت ایرپورت تورنتو

امکانات تفریحی این هتل شامل استخر داخل سالن (تمام سال)، جکوزی و مرکز تناسب اندام می باشد، همچنین خارج از ساختمانهتل نیز امکان بهره مندی از امکانات ورزشی نظیر اسب سواری، بولینگ، دوچرخه سواری، پیاده روی، اسکی و زمین تنیس میسر است و همچنین کافه هتل که برای استفاده از نوشیدنی هایش کافی است به آن مراجعه کنید و نوشیدنی مورد علاقه خود را سفارش دهید و همراه با آن از محیط دلنشین هتل لذت ببرید.

رستوران هتل

رستوران Bistro West by East: غذاهای مدرن اروپایی با الهام از تنوع غذایی کانادا در فضای نوآورانه که صبحانه، ناهار، شام و نوشیدنی های متنوع را ارائه می دهد. رستوران منوهای بچه ها را نیز ارائه می دهد.

کافه استارباکسStarbucks : واقع در لابی هفت روز هفته از صبح تا اوایل شب باز است.

خدمات 24 ساعته در دسترس است.

امکانات اتاق های هتل

تمام اتاق ها دارای روزنامه های رایگان، دسترسی رایگان به اینترنت بی سیم، کمد و رخت آویز، سشوار، اتو و میز اتو، ماکروویو، قهوه و چای ساز، دوش و وان در حمام و ملافه های تمیز و ضد آلرژی و حوله می باشند. اتاق ها نیز با تهویه مطبوع، تلفن و تلویزیون صفحه تخت دارای شبکه های جهانی تجهیز شده اند. همچنین یخچالی کوچک و میز کار درون اتاق ها دیده می شود و خدمات نظافت روزانه انجام می شود. علاوه بر این در صورتی که تخت نوزاد و یا تخت اضافی احتیاج داشتید با پرداخت هزینه، آن را از پذیرش بخواهید. برای رزرو اتاق در این هتل یا دیدن عکس های بیشتر، به قسمت رزرو هتل تورنتو در سایت خبرنگاران مراجعه کنید.

انواع اتاق های هتل مریوت ایرپورت تورنتو

  • اتاق کینک یا دبل: 31 مترمربع متراژ آن است. دو تخت دو نفره یا یک تخت دو نفره بزرگ درون این اتاق ها تعبیه شده است و صبحانه رایگان نیز می باشد.
  • اتاق کینک کورنر: 36 مترمربع متراژ آن است. یک تخت دو نفره بزرگ و یک سوفا درون این اتاق ها تعبیه شده است و صبحانه رایگان نیز می باشد.
  • اتاق دبل مهمان: 31 مترمربع متراژ آن است. دو تخت دو نفره درون این اتاق ها تعبیه شده است و صبحانه رایگان نیز می باشد.

فاصله هتل با جاذبه های تورنتو

  • ارکستر سمفونیک تورنتو: 2 کیلومتر از شما دورتر است که اگر با تاکسی بروید 18 دقیقه زمان احتیاج است. اتوبوس هم شما را 55 دقیقه ای می رساند.
  • مرکز خرید تورنتو ایتان:4 کیلومتر با هتل فاصله دارد که با تاکسی 21 دقیقه بعد شما را می رساند. توسط مترو 60 دقیقه بعد می رسید.
  • برج سی اِن: برای رفتن به این برج 3 کیلومتر را باید طی کنید. تاکسی 18 دقیقه ای شما را می رساند. اگر با مترو بروید، 55 دقیقه در راه خواهید بود.
  • گالری هنر هامیلتون: از این جاذبه 24 متر فاصله دارید. تاکسی این جهت را 19 دقیقه ای طی می نماید. اگر تصمیم گرفتید که با مترو بروید، 90 دقیقه در راه خواهید بود.
  • میدان یونگه دونداس: این میدان از شما 5 کیلومتر فاصله دارد که با تاکسی 21 دقیقه ای و با مترو، 60 دقیقه ای می رسید.
  • دانشگاه تورنتو: با شما 1 کیلومتر فاصله دارد. تاکسی این جهت را 22 دقیقه ای طی می نماید. توسط مترو 50 دقیقه و اگر پیاده بروید.
  • پارک کویینز: از این پارک، حدودا 18 کیلومتر دورتر هستید. تاکسی شما را 24 دقیقه ای، اتوبوس 60 دقیقه ای می رساند.
  • فرودگاه بین المللی جان مونرو هامیلتون: از شما 6 کیلومتر دورتر است. تاکسی شما را 2 دقیقه ای می رساند.

موقعیت هتل مریوت ایرپورت تورنتو

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

کانادا، ON M9W 1J5، تورنتو، جاده دیکسون 901

901 Dixon Rd, Toronto, ON M9W 1J5, Canada

منبع: booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 5 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 361

به "معرفی هتل مریوت ایرپورت تورنتو ، 4 ستاره" امتیاز دهید

1 کاربر به "معرفی هتل مریوت ایرپورت تورنتو ، 4 ستاره" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل مریوت ایرپورت تورنتو ، 4 ستاره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید