معروفترین معابد پوکت

به گزارش تور تایلند ارزان، پوکت، شهری پر از معابد است. این معابد از همه نظر معماری بسیار زیبا هستند. معابد پوکت Wats (معابد بودایی) و زیارتگاه های چینی (معابد Taoist) هستند و معماری بی‌نظیری دارند.

معروفترین معابد پوکت

معبد کائو رانگ (Wat Khao Rang)

معبد کائو رانگ یکی از شاهکارهای معماری تور پوکت است که به شما توصیه می‌کنیم در تور پوکت به بازدید آن بروید. این معبد در دامنه تپه رانگ قرار گرفته و بسیار زیبا است. بودایی طلایی رنگ نشسته که مرکز معنوی بسیاری از مردم محلی می‌باشد. این معبد در تعطیلات آخر هفته که محلی ها مراجعه می‌کنند، شلوغ است. معبد خائو رینگ به دو بخش تقسیم شده است: ساختمان اصلی که معبد پشت آن نشسته با تپه سبز پشت آن و معبد جدید کنار آن ساعت بازدید از معبد حدود ساعت 08:00 صبح تا غروب است.

معبد پراتانگ (Wat Phra Thong)

معبد پراتانگ بسیار بزرگ نیست ، اما مکان مهمی برای بازدید است . جذابیت اصلی مجسمه طلایی بودا نیمه سوخته می‌باشد که افسانه های زیادی در مورد آن وجود دارد که باعث محبوبیت آن در بین گردشگران تور پوکت شده‌اند. در یک افسانه آمده است که یک پسر و بوفالواش پس از تماس با این مجسمه بیمار شده و جان باختند .این معبد یکی از قدیمی ترین معابد جزیره است که در سال 1909 توسط پادشاه راما ششم افتتاح گردید و رسما به آن این نام را دادند. ساعت بازدید از معبد از 08:00 تا 17:30 است.

معبد جوی توی (Jui Tui Shrine)

معبد جوی توی معبد معروف چینی است که نقش مهمی در جشنواره گیاهخواری سالانه پوکت دارد . این معبد به عنوان یکی از قدیمی ترین و محترم ترین مراکز معنوی اطراف پوکت است . معبد جوی توی قبلا در Soi Romanee در شهر قدیمی پوکت قرار داشت و چندین سال پیش پس از آتش سوزی به محل فعلی آن منتقل شد . با توجه به عکس های معبد ، قدمت آن به سال 1911 برمی‌گردد. در آن زمان معبد بدون ساختمان های جانبی و یا دیوار بود. ساعت بازدید از معبد از ساعت 08:00 تا 20:30 است.

انتشار: 20 دی 1396 بروزرسانی: 1 آذر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 60

به "معروفترین معابد پوکت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معروفترین معابد پوکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید