میرزایی نیکو: موافق حذف یارانه دهک های بالا هستم؛ نحوه هزینه کرد تعیین شود

به گزارش تور تایلند ارزان، نماینده مردم دماوند گفت: بنده موافق حذف یارانه دهک های بالا هستم، چراکه پرداخت 45 هزار و 500 تومان برای این افراد به هیچ وجه قابل لمس نیست، اما باید نحوه هزینه کرد آن مشخص شود.

میرزایی نیکو: موافق حذف یارانه دهک های بالا هستم؛ نحوه هزینه کرد تعیین شود

قاسم میرزایی نیکو کننده مردم دماوند در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرنگاران، در ارزیابی خود نسبت به حذف یارانه سه دهک پردرآمد جامعه، گفت: باتوجه به ایرادات جدی که در بخش یارانه ها وجود دارد باید جراحی ویژه ای در این حوزه انجام دهیم.

وی اضافه کرد: به طور مثال اگر در حوزه انتخابیه بنده که 200 هزار نفر یارانه دریافت می کنند و این مبلغ حدود 9 میلیارد تومان است را به بخش هایی که کارآفرینی و سرمایه گذاری پیروز انجام می دهند، تخصیص دهیم، ظرف مدت 2 سال هیچ دغدغه و مشکل اقتصادی در این منطقه به جای نخواهد ماند.

میرزایی نیکو شرح داد: از سوی دیگر 3-4 دهک در جامعه وجود دارند که دهک های نیازمند هستند و چرخ زندگیشان از طریق یارانه می چرخد بنابراین اگر به این اقشار یارانه پرداخت نشود نمی توانند معیشت خود را سپری کنند.

کننده مردم دماوند تاکید کرد: وقتی به طور کلی پیشنهاد می کنیم که یارانه دهک های ثروتمند حذف شود تعیین نمی شود که پول آن به کجا می رود. بنده موافق حذف یارانه دهک های بالا هستم چراکه پرداخت 45 هزار و 500 تومان برای این افراد به هیچ وجه قابل لمس نیست اما باید نحوه هزینه کرد آن تعیین شود.

وی در خاتمه گفت: معتقدم پولی که از قطع یارانه دهک های بالا به دست می آید به جای صرف هزینه های جاری دولت باید در زیرساخت های اساسی کشور خرج شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 587

به "میرزایی نیکو: موافق حذف یارانه دهک های بالا هستم؛ نحوه هزینه کرد تعیین شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میرزایی نیکو: موافق حذف یارانه دهک های بالا هستم؛ نحوه هزینه کرد تعیین شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید